Human+Kind, új bőrápolási márka a Marionnaudban

Gyengéd, sokoldalú és és hatékony kozmetikumok kémiai hatóanyagok nélkül – ezt tűzte ki célul a fiatal márka, a Human+Kind, amely elmondható, hogy sikerült. A Marionnaud polcain már sorakoznak a szemet gyönyörködtető flakonok, tégelyek, komolyan mondom, ember legyen a talpán, aki megállja, hogy ne markoljon fel jó párat belőlük. Igazi díjnyertes márkáról van szó, amely épp azért tud ennyire jól működni, mert kis családi vállalkozásból indult.

” Fültanúja voltam egy beszélgetésnek a feleségem és a nővérem között. A központi téma a bőrápolási termékek voltak. Megbeszélték, hogy sok termékek szinte minden bőrtípusra és problémára alkalmazható, viszont az igazán hatékonyak rengeteg kemikáliát tartalmaznak. Azt is végig hallgattam, hogy mennyit költenek a különböző szépségápolókra, valamint milyen hosszadalmas egy-egy szépség rituáléjuk. Ettől inspirálva szeretnék segíteni a nőknek „jól kinézni”, jól érezni magukat a bőrükben! Mindezt olyan termékekkel melyek természetesek és élvezet használni őket.”

És hogy kik számára tervezték a Human+Kind termékeket? A célvásárló 18 és 40 közötti nő, aki képzett, tájékozott, egészség-és környezettudatos, sokat utazik, modern, progresszív és magabiztos. Ő valószínűleg egy anya, vagy azzá akar válni, tudja, mit akar az élettől és úgy véli, hogy a természetes alapú termékek jobbak mind a táplálkozásban, mind a szépségápolásban. Családjának és magának is így választ vásárláskor! Emellett ezért nem szeretné elengedni azt, hogy minél jobban nézzen ki!

Igen széles a termékpaletta, megtalálható benne a komplett arcápolási rutinnak megfelelő tisztítás, hidratálás, ránctalanítás, valamint testápolás gyanánt testkrémek, testvajak, olajok és gyógykenőcsök. Az ára teljesen baráti, nagyjából egy 75 ml-s arckrém 6400 Ft, egy 200 ml-s testkrém 2200 FT.

 



Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

  • Facebook
  • Twitter