Guerlain Mon Guerlain – a koncepció I/III. rész

Azt hiszem, minden túlzás nélkül állíthatom, hogy az év megjelenésének számít az, hogy március elsején világpremierként a parfümériák polcaira került a Guerlain legújabb parfümje,a Mon Guerlain Angelina Jolie arcával. Nem csak azért, mert a Guerlain (is) viszonylag ritkán jelentkezik vadi új (erre még visszatérünk), azaz nem flanker/változat illattal, hanem mert olyan világsztárt nyertek meg maguknak a kampányhoz, mint Angelina Jolie, aki jelenleg a legkeresettebb és legismertebb női hollywoodi színésznő (oké, meg Brad Pitt volt neje).

Angelina-Jolie-Mon-Guerlain-parfüm parfümblog

Őszintén, magam részéről abszolút üdvözlöm a koprodukciót, a koncepciót és az illatot, megjelenése óta használom, együtt élek vele úgyhogy úgy érzem, már hitelesen tudok nyilatkozni róla, s ezt meg is teszem egyenesen 3 posztban, mert egybe nagyon hosszú lenne, ennek az illatnak komoly előélete van, kérem szépen:)

Nyílt titok, hogy a Guerlain Franciaországban számít igazán piacvezető parfümmárkának (hiszen igazi francia niche parfümház közel 200 éve), szerte a világban már kevésbé ismert vagy népszerű, mint mondjuk a Lancome (bizony, vissza-vissza köszön majd a Lancome a La Vie est Belle és a Mon Guerlain összehasonlítása révén). A márka éppen ezért azon dolgozik, hogy a Guerlain név elismerőbben csenghessen Franciaországon kívül is, így a következő illatuk kampányához szükség volt egy olyan illatra és arcra, amely foglalkoztatni fogja a világot egy darabig. Köztudott, hogy Angelina Jolie nem adja sokszor nevét és arcát reklámokhoz, termékekhez, beauty kampányban például ezidáig nem is szerepelt.

mon guerlain parfümblog 1

Thierry Wasser víziójában egy olyan nő képe lebegett, aki egyszerre képviseli az időtlen, klasszikus stílusú, nagy betűs NŐT és a gyengéden ölelő karú szeretőt, anyát, egyszóval azt a nőt, aki korunk ideálja, aki a legtöbb szerepében remekül megállja a helyét. Angelina kiválóan megfelel ennek a képnek, keményen dolgozó rendező és színésznő, szerető és gondoskodó anya, és a világért tenni akaró, adakozó ember. Szerintem szép, megnéztem pár interjú videót vele, és lenyűgöz az a természetes elegancia és kifinomultság, ami sugároz belőle. Úgyhogy mint anya, mint dolgozó nő, és mint szociálisan érzékeny lény, azonosulni tudok vele, úgyhogy nagy a valószínűsége, hogy a Mon Guerlain is betalál nálam (így működik ez, na!). Mon Guerlain, magyarul az Én Guerlain-em, a logo és bármiféle név nélkül üveg is azt üzeni, hogy ezt az illatot mindenki a saját arcára, személyiségére formálhatja, ami egyébként egyfajta divat mostanság a parfümök körében.

Hihetetlen, de az együttműködés már 2 éve megköttetett (csak érdekességképpen, hogy a színfalak mögött már évek óta javában zajlik a munka, melynek eredményét a hetekben láthattuk), s a Mon Guerlain körül keringő számos legenda közé tartozik az, hogy Angelina a Guerlain-nel köttetett szerződés által kapott összeget teljes egészében alapítványának ajánlotta fel. És hogy miért bólintott rá Angie az együttműködésre? Édes emlékek…édesanyja (aki korán elhunyt) piperepolcáról volt ismerős a Guerlain mint púder (állítólag imádott velük játszani, szaglászni), és mivel ilyen kellemes emlékeket idézett fel benne a márka (és gondolom meggyőzte őt a minőség), rábólintott az együttműködésre.

“Olyan nőknek kreálunk illatot, amelyet csodálunk.” – Jacques Guerlain

Érdemes a fenti videót megnézni, a Guerlain ház parfümőre, Thierry Wasser mesél a Mon Guerlain ideájáról, az alapanyagokról, a koncepcióról (angol felirat). A Shalimar és Mitsouko után a Mon Guerlain az, amelyben benne van a potenciál, hogy új ikonikus pillére legyen a parfümháznak.

A következő posztban az illatról olvashattok bővebben, itt pedig magáról a kampányról, a reklámvideóról, benne érdekességek és kulisszatitkok!

Andrea



Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

  • Facebook
  • Twitter