Chanel Factory 5

A CHANEL a N° 5 és 100 éves születésének megünneplésére kifejlesztette a CHANEL FACTORY 5-t, egy forradalmi kalandot, amely lehetővé tette egy teljesen új kollekció létrehozását, amelynek egyetlen összetevője a N° 5. Tizenhét limitált kiadású termék található a kollekcióban, amelyeket a hétköznapi tárgyak ihlettek, emlékeztetve arra, hogy a N° 5 viselése átalakítja a hétköznapokat. A CHANEL FACTORY 5 egy ultramodern gyárhoz hasonlóan kialakított gyártási helyszín. Ez az üzem teljes egészében a N° 5 gyűjtői tárgyakká való átalakítására szolgál, egy különleges hely, ahol a világ legikonikusabb illatának története találkozik a jövővel, ahol a N° 5 legendája minden nap újra és újra feltalálja magát.

Thomas Du Pré de Saint Maur, a Chanel kreatív igazgatója mesél az új koncepcióról:

“Kiváltságosnak érezzük magunkat, hogy itt lehetünk ezen a centenáriumon, és szerettünk volna egy olyan ötletet találni, amely méltó a N°5-höz. Ennek az ikonnak a történelmét és gazdag örökségét vagy a N°5 szellemének örök ifjúságát ünnepeljük? Természetesen a második megközelítést választottuk. A N°5 egy évszázada minden évben a város beszédtémája, és azáltal találta meg a helyét, hogy képes volt újra feltalálni magát. A “100 Years of Celebrity” segítségével szeretnénk megmutatni, hogy egy tárgy nem születésétől ikonikus, hanem attól válik azzá, amit közvetít, amit életre kelt, amit a koráról mond. A N°5-nek sikerült túllépnie az időn, és elmesélni a kor történetét. Ezúton ünnepeljük, hogy a rajongóival megosztott szenvedély 100 év után is megőrizte merész szellemét és frissességét. Ünnepélyes, új élményt szeretnénk nyújtani a CHANEL-ház, de általában a parfümök eme univerzálisan emblematikus illata körül.

Visszatérve az 5. szám elejére. Elmenni és megtalálni, ahogyan Gabrielle Chanel tette annak idején, egy új, szokatlan, váratlan inspirációt. Ezzel a koncepcióval szeretnénk visszatérni az első N°5 csomagolás megalkotásának folyamatához. Akkoriban ez egy egyszerű laboratóriumi üveg volt, egy funkcionális tárgy, amely fényűzővé és ikonikussá vált. Már akkor is létezett az a gondolat, hogy egy hétköznapi, rendkívül funkcionális tárgyat értékes tárgyakká alakítsunk át. A CHANEL FACTORY 5 a maga módján ünnepli ezt a megközelítést. A CHANEL FACTORY 5 a lehető legtöbbet hozza ki a N°5 csodálatos képességéből, hogy folyamatosan újra feltalálja magát, hogy megőrizze önmagát. Ez a koncepció a termék örök fiatalságáról és a mögötte álló kreatív ötletről szól. Azt is megmutatja, hogy egy nagyon funkcionális csomagolású ipari termék egyedi, kívánatos tárggyá alakítható a N°5 identitáskódjainak kisajátításával, anélkül, hogy elveszítenénk az alapokat, nevezetesen a funkcionalitást.”

Drágáim, azt kell, hogy mondjam, csodás és méltó kollekció született a No.5 századik születésnapja alkalmából. Elsőre meghökkentő csomagolásban a már jól ismert “sanelöt” illat, és a kishúga, a No.5 L’Eau, másodjára azonban döbbenetesen eredeti és vagány, valóban gyűjtők számára készített darabok, amelyeket szinte pár nap alatt elkapkodtak. Legnagyobb sajnálatunkra Magyarországon eleve nem is volt elérhető a kollekció, csak a legnagyobb parfümériákban felállított pop-up standoknál voltak elérhetőek. A Factory 5 kollekció 17 különleges darabból áll, közöttük olyan imádnivaló darabokkal, mint a cekker (hálós szatyor), a kulacs, vagy éppen a festékes bödönre hajazó tusfürdő.

Az utántölthető utazós parfümszóróban 7 ml-s parfüm van, amely cserélhető, és a már ismert No.5 L’Eau illatot rejti. Praktikus, csavarható a feje, így nem kell bajlódni a kupakkal, kistáskában, nesszeszerben elfér, klassz kis darab, jó hogy van!

Ki ne szórakozott volna már gyerekkorában a temperás dobozával? Nos, most bártan kenegethetjük a kis temperás/festékes tubusokat, ugyanis ezekben a No.5 illatával illatosított testápoló van, méghozzá 5 x 20 ml-s kiszerelésben. Ha már használtatok parfümös testápolót, akkor ismeritek: nagyjából 2-3 óra a testápoló illathatása, bár volt, hogy megjegyezték pár órás viselés után, hogy milyen finom illatú a bőröm (igaz, közelről tesztelve).

Leginkább nekem a festékes bödön tetszik, és a benne lévő 20 db (5 ml-s) No.5 illatú tusfürdő gél. Nyilván úgy spórolok vele, ahogy csak lehet, így egy tusolásnál nem pancsolok el egy kapszulát, beosztom, mert azért luxus ez a javából, na! 🙂

Nagyon szeretem a No.5 L’Eau-t, télen-nyáron, reggel és este, már ellocsoltam egy üveggel, elkentem egy flakonnal, az ikonikus, 100 éves No.5 illat eddig még túl komoly volt számomra, de 1. vagy megértem rá, vagy 2. kezdem értékelni nagyságát, mert élvezettem viselem mostanság.

Most pedig ti jöttök! Szavazzatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre.

Melyik Chanel Factory termékre vetettél szemet?



Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

  • Facebook
  • Twitter