Calvin Klein Euphoria – parfümkritika

Euphoria…ez az a parfüm, amit ha viseltem, mindig megkérdezték, hogy milyen illat van rajtam. Szerettem. Aztán elfogyott és valahogy nem vágytam újra venni egy üveggel, most pedig vágyakozom utána.

calvin klein euphoria

Calvin Klein, Amerika kedvenc tervezője mindig felrázza a parfümvilágot formabontó vagy éppen úttörő parfümjeivel. Az Obsession, Eternity és a CK One hangos sikerei után 2005-ben olyan parfümöt bocsátott piacra, mely a parfüm slágerlisták örökös tagjává vált. Az Euphoria parfüm szó szerint eufórikus hangulatba hozza viselőjét, egyszerre szexi, magabiztos és sikkes, férfiak és nők hódolnak be misztikus illatának. Az Euphoria a szexisségről, fantáziáról szól, mely elbűvölően magával ragadó. Érzéki és csábító Euphoria azokról a nőkről szól, akik késztetést éreznek arra, hogy kitörjenek a mindennapi élet monoton egyhangúságából, hogy kihívóan részese legyen egy izgalmas világnak, mely tele van örömmel, meglepetéssel és természetesen kísértéssel. Mert az Euphoria mágikus csáberővel bír, magabiztos nőkön veszélyes fegyver is lehet, ha csábításról van szó. A parfüm viselője az egzotikus gyümölcsök és a csábító virágok ellentétes illata között áll, melynek összhatása mégis gazdagon krémes, csábító személyes illattá válik.

euphoria kampány

A gránátalma egzotikusan zamatos jegye a pikánsan fűszeres datolyaszilva jegyével harmonikus akkordot alkot, melyet a zöld jegyek friss jellege üdítő jelenséggé varázsol. A fekete orchidea ritka és különleges jegye a lótuszvirág enyhén vizes jellege mellett a viola virág krémes illatával füstös, mély lila parfümillatot eredményez. A mahagónifa misztikus illatfelhőbe vonja a virágok és gyümölcsök akkordját, melyet a pézsma és az ámbra erotikusan meleg és átható illata keretez.

Calvin Klein az Euphoria megjelenésével csak remélni tudta, hogy a CK One sikerét megismételheti, de nem remélte, hogy túl is szárnyalja azt. A parfüm közel 7 éve a parfümök szerelmeseinek nagy kedvence, így nem meglepő módon azóta számos változatát készítették el a cég megbízott parfümőrei. Az Euphoria parfümök bebizonyítják, hogy a virágok izgalmas illatából hogyan lehet démonian csábító és magabiztos parfümöt kreálni. A siker másik záloga a parfüm reklámarca, Natalia Vodianova szupermodell szépséges arca, és pikáns kisfilmje. A sikerben mi magyarok is osztozhatunk egy kicsit, hiszen a legújabb Euphoria parfüm reklámarca Palvin Barbara magyar szupermodell lett.

Érdemes körülnézni az Iparfüméria.hu oldalon, számos kiszerelésben kapható már az Euphoria parfüm.



Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

  • Facebook
  • Twitter