A Burberry bemutatja az új Hero Eau de Parfum-öt, a legújabb darabját a Burberry Hero kalandnak.
“Egy erőteljes illat, amely felébreszti a benned szunnyadó hőst.”
A Burberry Hero Eau de Parfum kampány egy férfit mutat be, amint az szabadság és átalakulás után kutat – akit többé nem tartanak vissza az előítéletek. A szabadság megtestesülése, átalakulás és férfias energia. Egy önfelfedezés és tisztelgés a fenséges, természetes világ felé. A kampányt Jonathan Glazer rendezte és Mario Sorrenti fotózta. A kampány megörökíti a kalandozó, egyben titokzatos Adam Driver-t a természetes világ szépségében. Adam Driver energiája gyengéden és érzékien mutatkozik, s egy ló megjelenése által jut kifejezésre, amely viszont ezzel szemben egy olyan állat, ami az erőt képviseli.
Az új Eau de Parfum-ot a felfedezés érzése inspirálta, központban az érzékiséggel.
„Az inspirációm a Burberry Hero Eau de Parfum megalkotásánál a Landes erdő emléke volt, ahol a fenyőfák az óceánhoz közel nőnek. A tűlevelek illata meleg homokkal és tengeri permettel vegyülve volt az az aroma, amelyet újra akartam teremteni. Számomra az illatban található érzéki és kristályos gyanták azt az erőt képviselik, amellyel újra kapcsolatba léphetsz a természetes ösztöneiddel.” – Aurélien Guichard, parfümőr
Az illat alapja meleg cédrusfaolajok triójából tevődik össze, mely frissen és ragyogóan erősödik. A tűlevelek vibráló nyitánya keveredik a benzoinnal és a tömjénnel, így létrehozva a mély érzékiség intenzív fúzióját.
Az üveg határozott és modern csak úgy, mint a benne rejlő illat. Szögletes formája a ló patájának absztrakt újraértelmezése, az ikonikus Burberry logóval gravírozva. A ház alapítójára utaló Thomas Burberry Monogram is szerepel rajta.