Avon Anew Clinical újdonságok

Kicsit kalandozzunk el a parfümök világából a beauty szekció felé, mert hogy természetesen azt is nagyon szeretem, és néhány Avon újdonságot volt szerencsém kipróbálni, amelyeket most bemutatok nektek.

Új köntösben kaphatóak az Avon kedvelt arcápoló termékei: megújult az Anew Clinical termékcsalád. Meg kell hagyni, sokkal professzionálisabb megjelenést kapott, a kiszerelés, használhatóság pedig egyenesen nagyszerű lett. Most az Anew Clinical szemkörnyék ápolót (Even Texture & Tone) teszteltem, amely azzal az ígérettel kecsegtetett, hogy csökkenti a sötét karikákat, pihentebbé teszi a szemkörnyék megjelenését és simává varázsolja a bőr textúráját. A helyes kis tubusban elég tömör, masszív krém található, külön kiemelném a tubus végén lévő gumi applikátort, amellyel nagyon kényelmesen lehet a rányomott krémet a szem alá feltenni, s aztán kézzel finoma elkenni. Sajnos azonban annyi ideig nem tudtam használni, hogy tényleges hatásáról beszámolhassak, mert sajnos az én szememet nagyon csípte. Sajnos minden új szemránckrémnél izgulok, mert nagyon sok esetben csípi a szememet, és hát most is ebbe futottam bele. A krém valószínűleg azért csökkenti a sötét karikákat, mert kissé agyagos jellegű, finoman fehérít, világosít. Nem lett volna rossz, hogy ilyen tömör szerkezetű, én az ilyeneket szeretem, de sajnos könnyeztem tőle, így nem tudtam sokáig használni.

Nagyon modern, tetszetős külsőt kapott az új Anew Clinical A-F33 ránctalanító szérum is (Anti wrinkles). Nézzük, mit ígér:

Fedezd fel a kollagén dupla erejét a ráncok csökkentéséért folyó harcban! Az Anew Clinical A-F33 ránctalanító szérum az AVON 1. számú ránctalanító széruma, most továbbfejlesztett* változatban.

JELLEMZŐI:

  • könnyű állagú
  • minden bőrtípusra alkalmas
  • életkortól függetlenül használható
  • a kapszulákba zárt A-F33 molekuláknak köszönhetően a szérum tovább fejti ki hatását a bőrön: segít akár a duplájára növelni a bőr kollagénszintjét mindössze 24 óra alatt**
  • segít még gyorsabban és még hatékonyabban csökkenteni a ráncok külsejét, mint elődje***
  • bőrgyógyászatilag tesztelt

Bár szérum elnevezésű, mégis krém állagú és ennek megfelelően én úgy használtam, mint egy arckrémet, és többnyire éjszakára (nappalra pedig a megszokott hidratáló krémemet tettem fel). Könnyű, nem nehéz krém, de nem is túlságosan lágy vagy folyós. Nyilván hosszútávú hatásokról nem tudok beszámolni, de azt kell, hogy mondjam, nincs vele semmi gond, nem pattogzódtam ki tőle, nem lett tőle zsíros a bőröm. Illata abszolút semleges. Azért brutál látványos hatást senki ne várjon pár nap, 1-2 hét után, de tény, hogy azt minimum hozza, amelyet egy ránctalanítótól elvárunk. El fogom használni.

Nagyon bejött az Avon új húzása, miszerint a fiatalos, nem drága make-up vonalát ráncba szedte, és trendibbé varázsolta (vagy épp Instagram kompatibilissé, haha). A Mark vonal minimalista külseje nagyon bejön, és igen népszerű lett nem csak bloggerek, hanem a vásárlók körében is. Az új Mark ásványi bronzosító púder érdekes koncepció. Egyszerre kell bronzosítania, kiemelnie, kontúroznia és mindez legyen porpúderes változatban. Nem rossz ötlet, de igazából kezdők vagy tapasztalatlanok kezében nem ajánlom, mert nagyon nehéz eltalálni vele a megfelelő arányt. Nekem sötét a bőröm, szóval annyira nem kell magam visszafognom, de egy világos, vagy ne adj Isten fehér bőrű ne is próbálkozzon vele, mert nagyon vad eredményt érne el. Árnyalata kissé sárgás, bronzos beütésű (mivel nap csókolta színt ígér), éppen ezért nem is illeszkedik minden bőrszínhez. Használatához kell egy jó púderecset vagy pirosító ecset, anélkül nem lehet szépen feltenni. Sajnos nem is túl tartós, azaz inkább úgy fogalmaznék, hogy nem a legtartósabb bronzosítók közé tartozik (a nagy többség nem az, de azért van olyan, amelyik nap végén is fent van…). Irtó sokáig elég, kedvező az ára, főleg akcióban, szóval aki tud bánni vele, annak nem rossz darab. Most épp 1599 Ft az Avononline.hu oldalon.

 



Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

  • Facebook
  • Twitter