Zadig & Voltaire This is Her és This is Him – parfümújdonság és parfümkritika

Az idei év egyik szenzációja az új Zadig & Voltaire parfümpáros volt, egyszerűen a neten mindenhol a This is Her! és This is Him! fotóiba, videóiba botlottam, és természetesen mindenképp ki szerettem volna próbálni őket. Nézzünk egy kis márkatörténetet.

bpi-zadig-voltaire-cherub

“Rock, szabadság, művészet, Párizs. Ezek a Zadig & Voltaire márka jellemzői. 1997-ben alapította meg Thierry Gillier a Zadig & Voltaire divatházat, melyet Voltaire világa és hőse Zadig filozófiája ihletett. A márka modern, casual, fiatalos, művészi, nagyon párizsi, szól egyaránt nőkhöz és férfiakhoz. Több, mint egy mindennapira szánt kollekció, szabad szellemű, közel áll hozzá a rock világa. Szabályként egy dolgot követ: légy teljesen önmagad. Zadig & Voltaire divatja igazi luxus minőség, közel hozza mindenkihez a kasmírt, a bőrt, újraértelmezi a kötött ruházatot, új stílust teremt. A divatmárka a világban elismert, több, mint 350 boltja található Párizstól New Yorkig, Londontól Tokióig. Sok celeb viseli a kényelmes bőr nadrágokat, dzsekiket, többek között Beyonce, Sarah Jessica Parker, Cindy Crawford.”

Az az igazság, hogy baromira nem az illatok célközönsége vagyok, ennek ellenére leborulok az előtt, hogy végre valami újat, valami mást mertek a piacra ereszteni, és ez igazán “cool”-ra sikeredett. Először is az üvegek formája, a fekete-fehér oppozíció, és egyfajta minimalista design, mind modern, fiatalos stílust közvetítenek. A márka irtó cuki és vagány angyalkája pedig telitalálat, nagyon menő! Szerelem, fiatalság, modern stílus, rock’n’roll és letisztultan elegáns casual viselet, ez a Zadig & Voltaire!

zadig-voltaire-this-is

Amikor először kipróbáltam a Zadig & Voltaire This is parfümjeit (7 van egyébként), a női This is Her! ragadott magával. Fás-krémes akkordok az abszolút főszerepet kapták, melyet a habcsók édesít meg. Nagyon érdekes akkordok érezhetőek az illatban, egyszerre furcsa és el nem eresztő érzés, nem szokványos és nem elcsépelt, az biztos, mint például a gesztenye, amelyet most fedez fel a parfümipar (lásd Tom Ford Orchid Soleil vagy L’Artisan Noir Exquis). Nem tudok más szót rá, érdekes! Egyszerre krémes, édes és mégis száraz, meleg illat, melynek virágos jegyei kacérak és folyamatosan kikacsintanak a kompozícióból. Az én orromnak a kasmírfa és a habcsók totális násza ez az illat, krémes mégis azt érezzük, hogy szinte elporlad.

zadig-voltaire-parfumblog

A This is Him! kimondottan egy casual, könnyen hordható, könnyed de egyúttal játékos illat is. Egyszerre tiszta és misztikus illat, köszönhetően a tömjén és a fekete borssal élesre csiszolt grapefruitnak. Nagyon szerencsés módon itt a szantálfa kapta az alapozást, csodásan illik a vaníliával megédesített tömjénhez. Van benne “kakaó” mégsem az a fajta illat, ami letaglóz vagy bekebelez, szinte látom magam előtt, a vagány, laza, bőrdzsekiben feszítő fiatal férfit, aki viseli. Szerintem szívdöglesztő lenne benne!

Egy szó mint száz, ha huszonéves lennék, akár férfi akár nő, tuti beszereznék egy üveggel az új Zadig & Voltaire illatpárosból, már csak azért is, mert most kevés menőbb cucc kapható a parfümériákban. Úgyhogy irány a Douglas parfüméria, ott kapható csak a márka!

This is Her!

Összetevők: jázmin, rózsabors, selyemfa virága, gesztenye, habcsók, vanília, szantál, kasmírfa

Sillage: 3/4 – lehet, hogy én éreztem soknak, de 2-3 spricc azért érezhető méterekről

Tartósság: 3/4 – kitart

Szexifaktor: 4 – fiatal, rocker csajokon szexi

Elegancia: 2/3 – nem ebbe a kategóriába tartozó illat

Korosztály: 16-30-ig ajánlanám

Árkategória/árérték: Nem kell belőle sokat fújni, hogy érezhető legyen, hogy kitartson, úgyhogy jónak ítélem az árát.

Imádom/tetszik/nem tetszik: – Nem tudom eldönteni. Lehet, hogy túl öreg vagyok hozzá, haha. Szóval néha rajongok érte, néha pedig magamon nem tetszik.

This is Him!

Sillage: 3 – nem is diszkrét, de nem is tölti be a szobát

Tartósság: 3 – annyira nem, mint a női változata

Szexifaktor: 4 – fújja magára minden menő rocker! 😉

Elegancia: 3 – nem ebbe a kategóriába tartozó illat

Korosztály: 16-30-ig, bárki, csak legyen menő bőrdzsekije!

Árkategória/árérték: Nem kell belőle sokat fújni, hogy érezhető legyen, hogy kitartson, úgyhogy jónak ítélem az árát.

Imádom/tetszik/nem tetszik: – a férfi változat kifejezetten tetszik!

Andrea



Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

  • Facebook
  • Twitter