The Body Shop a fenntarthatóságról

A The Body Shop idén ünnepli negyvenedik szülinapját és ennek alkalmából egy új, globális CSR stratégiát vezet be, mely meghatározza működésének minden alapelvét. Az új eszme megerősíti a The Body Shop vezető pozícióját az etikus cégek között és meghatározza a fejlődés következő szakaszát a cég számára.

“A The Body Shop képes arra, hogy a jóért való harc eszköze legyen és közben sikeres, profitáló üzletként működjön. Negyven évvel ezelőtt Anita Roddick kitűzött egy kihívást a The Body Shop elé, hogy küzdje le korának legnagyobb problémáit. Mi azóta is jelenünk legsürgetőbb problémáival foglalkozunk. Szeretnénk, ha az Enrich Not Exploit™  eszme vásárlóinkat, követőinket és támogatóinkat is inspirálná. A The Body Shop újra pozicionálása vezető vállalatként abból az ambiciózus tervünkből jön, hogy mi legyünk a világ legetikusabb és valóban fenntartható cége.”

1

A The Body Shop új célokat tűzött ki annak érdekében, hogy fenntarthatóságukat, etikusságukat fokozni tudják, ezek pedig 3 pillérre épülnek: emberi élet gazdagítása, termékeik gazdagítása és bolygónk gazdagítása. Mondanom sem kell, hogy ma már egy komoly, tudatos vállalatnak kutya kötelessége minimum az ökológiai lábnyomát csökkenteni, alapanyagaikat abszolút fenntartható módon előállítani, lebomlásuk idejét minimálisra csökkenteni, csomagolóanyagokat újrahasznosíthatóvá tenni és nem utolsó sorban fair trade kereskedelem által beszerezni, elkészíttetni azokat.

Az új Enrich Not Exploit ™ eszmét, mely a The Body Shop életében fontos lesz az elkövetkező években, csak üdvözölni tudom, hiszen a környezetvédelem ma már nem úri hóbort, hanem kutyakötelességünk.

_INPRRWA426

Ha vásárolsz egy The Body Shop limitált kiadású Hemp kézkrémet, mely a legnépszerűbb kézvédő krém a márka kínálatából, akkor a krém árából 650 Ft-ot adományoz a cég bolygónk, az óceánjaink, az emberek és az állatok megóvására.

Andrea



2 thoughts on “The Body Shop a fenntarthatóságról”

  • Szép és jó amit leírtál, de én inkább nem támogatom az állatkísérleteket. Bár a The Body Shop nem tesztel állatokon, a tulajdonos L’oreal viszont igen.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

  • Facebook
  • Twitter