Gucci Bloom Eau de Toilette – parfümújdonság

Gucci Bloom Profumo

Emlékeztek még a Gucci Bloom Eau de Parfum kampányára? 2017-ben így írtam róla:

“Szépen lassan bekúszott az új Gucci illat a kínálatba, minimális csinnadratta kíséretében. Abszolút minimalista design lett a Gucci Bloom EDP kívül-belül, és azt hiszem, hatalmas taps illeti Alessandro Michele-t, az új kreatív igazgatót, aki mer szembe menni az irányzatokkal és ha nem is teljesen újba kezdett gondolkodni, de legalább mer a sémákon kívül gondolkodni. A parfümisták szeretik, az abszolút nőiességet hirdető fehér virágok (tubarózsa, jázmin) híveinek bejön, úgyhogy igen jó az indítás. Az mondjuk elég béna, hogy az Ötven árnyalatos Dakota Johnson (is) lett az illat arca, bár fene tudja, ezek a nagy divatházak valamiért előszerettel halásznak ki tinik által rajongott sorozatokból bénácska színésznőket (lásd Kristen – Twilight és Emma – Harry Potter). Abból a szempontból érthető, hogy bizony már nem az én korosztályom az, akit megcéloznak a márkák, hanem a 2000-es év szülöttei, az ő szemükben pedig nem Madonna vagy Sharon Stone a szexi és ikon.

Egy gazdag, fehér virágos illatot akartam. Bátor illatot, amely egy hatalmas kert körül leng, amely sok virággal és növénnyel teli, mint egy bőséges csokor. A kert olyan gyönyörű, mint a nők: színes, vad, változatos, ahol mindent megtaláló. – Alessandro Michele.”

Az azóta eltelt közel 5 évben évente újabb és újabb verziója jelent meg az illatnak, amely köré egy roppant jó kampányt építettek. Nagyon meg a Gucci szekere, és a márka parfümjei is kifejezetten újszerűek, trendteremtők, érdemes rájuk odafigyelni. A Bloom szerintem egy remek sorozat, minden verzióját kipróbáltam, és jónak tartok. Az új verzió Eau de Toilette töménységű, könnyedebb változat, amely tavaszi-nyári szezonban bátrabban viselhető.

A teljes egészében Alessandro Michele elképzelései szerint megalkotott első illat, a Gucci Bloom Eau de Parfum az abszolút hitelesség eszméjét testesíti meg. Az Alessandro Michele irányítása mellett alkotó mester parfümőr Alberto Morillas csodálatos illatot álmodott meg, melynek három meghatározó összetevője a jázminrügy, a tubarózsa és a rangoon creeper (rangooni kúszónövény). Ahogy az illat neve is sugallja, a Gucci Bloom illattal azonosuló nők szirmonként bontakoznak ki, megnyilatkozásaik természetesek, kifejezőek, egyediek és nem kötik őket gúzsba a konvenciók. A Gucci Bloom illatok a vitalitást és sokszínűséget ünnepelik, azokét, akik magukénak érzik a Ház modern filozófiáját, úgy élik meg életüket és fogadják el annak ajándékait, hogy közben bontogatják szirmaikat, valódi önmagukat tárják fel és fogadják el.

A Bloom csokor legújabb virágszála az eredeti Bloom illat légiesebb, ragyogóbb változata, amely finoman arra ösztönözi a nőket, hogy merjenek kibontakozni és igazi önmagukat felvállalni. Elindulnak az önfelfedezés útján, megismerik erősségeiket és használják őket, elfogadva a másságot, sokszínűséget, amely erős közösségteremtő erővel bír. Az új illat az eredeti Gucci Bloom Eau de Parfum illatjegy hármasát hordozza: jázminrügy, tubarózsa és rangoon creeper (rangooni kúszónövény). A Gucci Bloom Eau de Toilette a költői szépségű, opálos hajnali napfényben fürdőző, szebbnél szebb, illatosabbnál illatosabb virágokban tobzódó Bloom kert esszenciáját hordozza, ahol minden virág ragyogóan friss harmatköntösben köszönti az új napot.

Az újonnan hozzáadott Neroli akkord mézes édességgel és zöld citrusos frissességgel gazdagítja az illatot, finom üdesége és légies ragyogása új színezetet kölcsönöz a Bloom fenséges fehér virágos illatalapjának.

A Gucci Bloom Eau de Toilette őrzi a Gucci Bloom illatüveg dizájnjegyeit. Az üveg halványabb rózsaszín árnyalatot kapott, a benne rejlő illat légies könnyedségét, ragyogását tükrözve. Az üdeséget és vitalitást sugárzó ragyogó szögletes illatüveget a Ház Toile de Jouy Herbarium levélmintája díszíti cseresznyefa ágakkal és virágokkal, fekete keretben. Az emblematikus külső csomagolás mintája és színvilága az illatüvegével megegyező.

 

A díjnyertes fotóművész és rendező Floria Sigismondi rendezte kampányban a Gucci Bloom család négy karizmatikus női alakja tűnik fel: Anjelica Huston rendező és színésznő, Florence Welch énekes és dalszerző, Jodie Turner-Smith színésznő, valamint a tervező, Susie Cave. A varázslatos Bloom világ lényegi esszenciáját bemutató felvételek helyszíne az antik világ hangulatát idéző La Scarzuola. A női érzékek misztikus világát kutatva egy csodálatos álomszerű kert tárul elénk, kívánságkúttal, romantikus vízivilággal és teljes pompájukban virágzó lenyűgöző szépségű virágkavalkáddal.



Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

  • Facebook
  • Twitter