Giorgio Armani újrafogalmazta a női lélek kettősségét: az intimitás és nagyszerűség, az érzékiség és magabiztosság, valamint az érzelmek és az erő játékát, mely minden nőben ott rejlik, dolgozik és megnyilvánul. A Si parfüm egyszerűen igent mond az érzelmeknek, az érzékiségnek, egyszerűen az életnek. Az új parfüm célja, hogy megtanítsa a nőket, merjenek élni, méghozzá stílusosan és laza eleganciával, mely az Armani stílus védjegye.
Az illat maga a ciprusos illatcsaládba tartozik, mely garancia arra, hogy elegáns, nőies és sikkes parfümöt kapunk. Időtlen, klasszikus, intenzív és kifinomultan elegáns karakterek szabadulnak fel, mely a púderes, édesen meleg és enyhén fanyarkás zöld jegyeknek köszönhető.
Armani hatalmas dobása, hogy megnyerte magának a gyönyörű Cate Blanchett színésznőt, hiába volt hangos a sajtó a “túlárazottnak” tartott gázsiról, szerintem minden egyes penny megérte érte.
Hamarosan részletes beszámolót olvashattok magáról az illatról, amint sikerül kipróbálnom és tesztelnem! 🙂
Fejjegy: cassis
Szívjegy: rózsa, frézia
Alapjegy: vanília, pacsuli, fás jegyek, ambroxan
Már kapható a kiemelt parfümériákban a következő kiszerelésekben:
30 ml EDP 16.600 FT
50 ml EDP 23.000 Ft
100 ml EDP 32.500 Ft
valamint tusfürdő és testápoló is vásárolható a parfümök mellé.
Nagyon kellemes ebben az illatban lenni. Mindenki odafigyel rá, mindenki megfordul utána.
Elérte célját Armani!
Hm, többen mondták már ugyanezt. Tény és való, hogy most megint az édes, meleg illatok vannak divatban. Nehéz valami valóban újat és formabontót létrehozni, ami bejön a népeknek. Szerintem mindenki (designer parfümházak) inkább óvatos játékos e téren, hiszen egy a cél: minél több profit. És profit csak abból van, amit visznek mint a cukrot, tehát olyat kell letenni az asztalra, amit a legtöbb nő most szeret. Ezért van sokszor markáns eltérés a niche és a designer parfümök között: nincs ekkora profitorientáltság és szabad a parfümőr keze.
Sziasztok! Nekem már volt alkalmam kipróbálni, és azt kell hogy mondjam (pici eltérésekkel ugyan), de szinte egy az egyben hajaz a Lancome új kedvencére a La Vie Est Belle-re. Nekem utóbbi személyes kedvencem, és úgy tűnik most ez a fajta édes vonal újra hódít, azért én több egyediséget vártam volna a reklám, Cate, Armani és a jegyek alapján.