Carolina Herrera Very Good Girl Glam – parfümújdonság

2016, új fejezet a Carolina Herrera parfümbirodalom életében, és egyben a parfümtrendek között új üstökös született: megjelent a Good Girl. A tűsarkút mintázó üvegben egy ízig-vérig karakán illat rejtőzik, komplex, gazdag jegyekkel. Nincs édelgés meg romantika, csak csábítás és glam. Naná, hogy az elmúlt 6 évben se szeri se száma már a változatoknak, itt a legújabb, rózsaszín csillogó darab.

Követve a Very Good Girl átfogó sikerét, ebben az évben a Very Good Girl Glam, vagyis a Carolina Herrera új illatának bemutatásával egy káprázatos újítást láthatunk. A határok tágításával, fenntartható forrásból származó összetevőkkel és új, egyedülálló eljárásokkal lesz a Very Good Girl Glam egy óda a nőiesség erejéhez. Fesztelen és briliánsan bátor parfüm.

Mikor 2016-ban testet öltött a tűsarkú alakú Good Girl üveg, a kifinomult nőiesség erejét hirdette. Továbbgondolva az eredeti élénkpiros Very Good Girl illatot, a Very Good Girl Glam ennek érzéki árnyalata, mélyebb, csillámba merített megjelenése a nőiesség birodalmának még kifinomultabb foka felé visz bennünket. Ez a csillogó részlet az, amely beragyogta a parfümőrök, vagyis Quentin Bisch, Louise Turner és Shyamala Maisondieu fantáziáját, hogy megalkothassák a ragyogó gyümölcsös fejjegyeit az illatnak, amik közül is a cseresznye egy ösztönös választás volt.

Ez egy csodálatos előrelépés a Very Good Girl-ben található ribizli zamatos vibrálása után. “A cseresznye tónusa jóval mélyebb, sokkal intenzívebb.” – Nyilatkozta Quentin Bisch. “Szemmel látható a cseresznye fényes, de titokzatos ragyogása a sötétpiros és rózsaszín árnyalataiban.” Egy robbanóan szabad értelmezése a színhatároknak, mély kapcsolódás a nőben rejlő erőhöz.

Ez a mélység a vanília alaptól lesz ilyen intenzív. A több érzékszervet megdolgoztató élmény által kifejlesztve, amelyet akkor érzünk, mikor egy vaníliarúd belső szemcsésségét és ízét képzeljük el. Édes és kesernyés kontrasztjával megtestesítője a Good Girl kettősségnek, amely megtalálható minden parfümben az illatcsaládból.

Ahogy Mrs. Herrera híres mondata hangzik: „Egy illatra úgy kell gondolni, mint egy láthatatlan ékszerre”. A nő, aki a Very Good Girl Glam-et viseli, nem fél, hogy megmutassa személyiségét: fesztelen és öntudatos, megvan benne a magabiztosság, hogy kifejezze magát illatával és a rózsás összetevők a szívjegyekben még inkább kihangsúlyozzák a nőiesség megnyilvánulását ebben az új és merész illatban. Az intenzív rózsavíz nemcsak fokozója a Very Good Girl szívjegyeinek, de egyben fel is emeli az Eau de Parfum mivoltából egy igazi, tiszta Parfum textúrált erejéhez az illatot.

Napjainkban a parfümőröknek sikerül alkalmazniuk az értéknövelő újrahasznosítást a rózsavízen, amit alap esetben újra kivonatolni kellene a növényből. Ezzel az eljárással azonban nemcsak egy mezőnyi új virág feldolgozását takarítják meg, de egy egészen új tónusát is felfedezik ennek az esszenciális olajnak, ami egyébként máshogy nem hozzáférhető. A fókusz azon van, hogy zöldebb utakat találjanak, amely ebben az illatban a felhasznált vetiver esetében is igaz, ami központi figyelmet kap a Sourcing for Shared Value elnevezésű programban, amelynek felállított paraméterei által igyekeznek a legetikusabb módon termeszteni és szüretelni is ezt a hozzávalót, miközben ez a program védi és segíti a földeken dolgozó embereket, az ottani infrastruktúrát és oktatást is. Ez csak egyike azon utaknak, amelyeket a Carolina Herrera folyamatosan kutat annak érdekében, hogy a legszebb és legzöldebb termékeket használhassa fel az emberek és a világ javára. Azonban van egyfajta fásság is ennek a szaglószerveket gyönyörködtető struktúrának a gyökereiben, amiket cseresznye, rózsa és vanília ölel körül ebben a hatásos parfümben, ezáltal megjelenítik a pimaszságát a Good Girl karakternek.

 

 



Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

  • Facebook
  • Twitter