Guerlain Mon Guerlain – a kampány III/III rész

A világraszóló kampány abszolút stílusosra sikerült a Mon Guerlain esetében, Angelina Jolie sziluettes fotója vagy éppen fekete-fehér portréja bele fog égni a retinánkba is, hiszen hetek óta lépten-nyomon belebotlunk vagy egy óriás molinóba egy plázában, vagy az interneten reklám képében. A 3 részes poszt-sorozatban alaposan megismerhetitek az új Guerlain Mon Guerlain illatot, az első részben a koncepciót veséztem ki, a második posztban az illatot elemeztem bővebben, ebben a posztban pedig a kampányt veszem górcső alá.

guerlain mon guerlain angelina jolie parfüm

“Az én láthatatlan tetoválásom, az én illatom, Mon Guerlain “

Nocsak, direkt utalások Angelina Jolie tetoválásaira az illat szlogenjében, mégsem érzem túl direktnek vagy erőltetnek azt, ahogyan keresik az összekötő kapcsokat Angelina és a Mon Guerlain között. Az már az előző posztban kiderült, hogy nem Angie keverte ki a két kis kezével a parfümöt, sőt, igazából beleszólása sem volt, mivel már megvolt az illat koncepciója, sőt, az illat maga is (nagyjából). Angie gyermekkori emlékei és Franciaország iránt érzett szeretete késztette arra, hogy igent mondjon a Guerlain-nek, és a Mon Guerlain arca legyen. Kevesen tudják, hogy Angelina-nak saját háza (mit háza, saját kúriája) van dél-Franciaországban, és még kevesebben, hogy a már több millió ember által megtekintett reklámfilmet Angelina Jolie a saját házában forgatta (és önmaga rendezte, de ez evidens). Nézzük hát:

Angelina nem meglepő módon saját magát alakítja, egy színésznőt, aki épp szerepet tanul, élvezi kertjének minden szépségét, szomorkodik Brad Pitt miatt, és épp megihlet egy parfümőrt. Viccet félretéve szerintem szép kisfilm lett, néztem volna még egy darabig (pedig ez a hosszabb verzió).

Érdemes a parfüm üvegét is megemlíteni. A Guerlain parfümháznál mindig fontos üzenete és múltja van a parfümök üvegének, sokszor vissza-visszatérnek ikonikus formák. A Mon Guerlain üvege is a régmúltra tekint vissza (1908), úgynevezett quadrilobe üveg, a ház ikonikus parfümös üveg formája. Kupakja négylevelű lóherét formáz, amely Franciaországban nem a szerencse jelképe, hanem a szerelemé, hűségé, reményé. Jó kézbe venni az üveget, tetszik ez a letisztult, sallang nélküliség (pedig ha van valaki, akit vonz a bazáriság, az én :), abszolút hűen tükrözi a benne rejlő illatot.

A parfüm 30, 50 és 100 ml változatban kapható. Külön megvásárolható még hozzá testápoló és tusfürdő.

Andrea



Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

  • Facebook
  • Twitter