Yves Saint Laurent Y Eau de Parfum – parfümújdonság

Az Y Eau de Toilette, Yves Saint Laurent Beauté illata tavaly indult útjára. Inspirációként a márka alapítójának lendülete és innovatív elképzelései szolgáltak; az illat gazdag, friss és fiatalos. 2019-ben, YSL felfedi a legújabb tagját, a Y Eau de Parfum-ot. Egy erőteljesebb, intenzívebb csavar a Y-on, az üveg sötétebbé válik, fekete átmenettel, az illat egy intenzív fehér – sötét fougere, és egy új arc, aki a Y igazi kreatív, innovatív megtestesítője. A sikerhez vezető út persze mindig egy kérdéssel kezdődik : amikor megkérdezzük magunktól, hogy miért ? ’’ Nem számít, meddig jutottam. Nem számít, miket tettem. Megyek előre. Ez az, amiben hiszek. Ezért nem állok le sohasem.”

A FÉRFI

Amíg Y Eau de Toilette egy szippantás a friss kortárs levegő úttörő illatából, addig a Y Eau de Parfum egy új fejezete a történetnek. Amíg Y Eau de Toilette olyan férfiaknak szólt, akik az álmaik megvalósításának útján álltak, Y Eau de Parfum az ő természetes fejlődésüket mutatja be. Az új Y férfi már megvalósította álmait, és újakat keres. Ő az, aki hajlandó megosztani a gondolatait, mely egy jobb holnapot hozhat el; magabiztos, képes szembenézni az útjába kerülő kihívásokkal. Ő egy lépéssel előrébb jár a siker útján.

AZ ILLAT

Az új illat mélyebb, frissebb és férfiasabb. A legendás parfümőr, Dominique Ropion alkotta új Y Eau de Parfum a fougere szerkezete köré épült, amely a legelterjedtebb család a férfi illatoknál, keresztezve friss citrus és aromás jegyekkel, melyeket érzékies, fás jegyek követnek. Az új fougere illattal a Y két kulcs darabot mutat be a férfi gardróbból – a klasszikus fehér pólót és az ikonikus fekete dzsekit. Az illat elsőre friss, savanykás, robbanó bergamott és gyömbér duója. Egy frissesség, amely a gyümölcsös, zamatos és ropogós zöldalmával áll szemben. Zsálya és boróka, mentával kombinálva rajzolja át az erős férfiasságot, a geránium esszencia és absolute elegáns duettjével felturbózva, frissességet és ellentétet nyújtva. Az illat alapjegyei intenzívebbek, érzékibbek, férfiasabbak a borostyán fa hozzáadásával, amelyet felerősíti a misztikusan mély fenyő tömjén és tonka bab.

AZ ÜVEG

Y Eau de Toilette üvegét idéző Y Eau de Parfum csomagolása “a tisztaság kifejezése” készítőjének, Suzanne Daltonnak szavaival élve. A metálos Y formával az üveg erős, nehéz és elegáns, jellegzetes a bemetszéséről. Az Eau de Parfum-öt az üveg éles szélei még határozottabbá teszik, intenzív sötét fekete átmenettel, amely fokozatosan utat ad a tiszta üvegnek – egy kifinomult üveg érzetét nyújtva, amelyet a fürdőszoba polcodon bármeddig tárolhatsz. Az üveg egy sötét tükröződése a benne lévő intenzív folyadéknak is.

AZ ARC

Adam Levine egyszerre testesíti meg a kaliforniai lazaságot és a világraszóló sikereket. A Maroon 5 vezetőjeként Levine hat albumot készített bandájával, mindegyik bestseller lett, számos nemzetközi filmben kapott szerepet, és nyert három Grammy Díjat is. Mindezek a hihetetlen sikerek tették őt a Y Eau de Parfum tökéletes arcává. Egy merész, kreatív erő, Levine tökéletes keveréke a fiatalságnak, erőnek és kreativitásnak. Félelem nélkül, és az intenzitás víziójával, amely tükrözi az illat sötét szívét, tiszta gondolataival, amely pedig tükrözi a fényes, inkluzív illatot: Levine röviden, könnyedén személyesíti meg az új YSL Y Eau de Parfum illatot.

AZ ÚJ KAMPÁNY

Gazdagítva a Y világát, a közelgő kampány, amelyet Colin Tilley forgatott, egy új évadot indít, ahol Adam valóban a siker paradigmájaként szerepel, az önmegvalósító férfiként. A történet ezúttal érettebbé vált, és egy olyan férfi áll a középpontjában, aki nem fél megvalósítani álmait, és minden célt elér, amit kitűz maga elé, és mégis vannak megválaszolatlan kérdései. Minden egy ’miérttel’ kezdődik. Ő tovább folytatja útját, mindig hinni fog, és sosem áll majd le.



Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

  • Facebook
  • Twitter