Jean Paul Gaultier, az örök megújuló

Egyszerűen függő vagyok Jean Paul Gaultier Jeanpod reklámjaiért, és nem csak én, így nem csoda, hogy már a 2. szezon megy belőle. A Jeanpod nem más, mint a legdivatosabb hangasszisztens, és egyben Rossy de Palma örök mindenese. Rossy valami zseniális ezekben a kisfilmekben, komolyan, imádom, ahogy lubickol ezekben a vicces jelenetekben. Természetesen szinte minden reklámban megjelenik Jean Paul Gaultier két ikonikus illata, a Classique és a Le Male.

Amikor a parfüm öltöztet:

Jöhetnek trendek, divathullámok, Jean Paul Gaultier Le Male folyamatosan a toplistán élén található, pedig nem egy habkönnyű illat. Édes felhangokkal operáló, fűszeres nehézbombázó, amelyet 1995-ben alkotott meg a nagymester, Francis Kurkdjian. A kontrasztokra épülő illatban a modern és régivágású jegyek csapnak össze, mint a kardamom és levendula, valamint a friss citrusok és a meleg krémes akkordok.

Az 1993-ban, Madonna ikonikus sziluettje ihlette parfüm kezdetben JPGaultier Eau de Parfum néven futott, s lett belőle aztán Classique. Izgatóan élénk púderes, fűszeres, virágos illat, amelyben a narancsvirág elképesztően túladagolt, amelyet az izgató fűszerek (csillagánizs, fahéj) és gyümölcsök (szilva, mandarin) ellensúlyoznak. Kismillió (de tényleg) változata van már, én még soha nem szereztem be belőle egy üveggel, mert ez a túltolt narancsvirág nekem kicsit sok. De mindig teszek vele egy próbát…hátha…



Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

  • Facebook
  • Twitter