Itt van Karl Lagerfeld új parfümpárosa!

?Imádom a parfümöket. A múltban már dolgoztam illatokkal és most is nagyon izgatott vagyok, hogy újakat vezethetek be. Imádom a női és férfi illatokat is. Meg szépítik életünket. A parfüm divat az orrnak??

Karl_fragrance_Duo_Simple page kicsi

2014 tavaszától kezdődően Karl Lagerfeld egy új fejezetet nyit a parfüm történelemben, összekapcsolja a finom, egyben modern stílussal, ami meghatározza az ő divat világát, elgondolását, fotográfiáját, ábrázolását és digitális újításait. Ezen alapokra építve, Karl egy illat duót vezet be, egyet nőknek, egyet férfiaknak, ami arra hivatott, hogy újra megerősítse, elkötelezettségét abban a hitben, hogy a stílus mindenki számára elérhető legyen. A Karl Lagerfeld Eau de parfum for women és Eau de toilette for men lehengerlő érzetet keltenek az emberben, az üveg és az életre keltett képek alapján. Karl kéznyoma a tervezés minden lépésében fellelhető, az eleganciában, a magas minőségű nyers anyagok használatában, a fekete-fehér szín világban, a fém alkalmazásában, az üveg esztétikájában, és abban, hogy a parfümök mind nőknek, mind férfiaknak mennyire vonzóak.

?Egy farmer, egy szép ing, egy zakó- ez minden, amire egy fiúnak szüksége van- vagy lánynak, vagy idősebb férfi vagy idősebb nő. Igazából bárkinek. Manapság ezek az alapok.?

Karl bárkinél jobban egy megjelenéssé, viselkedéssé, szokássá formálta a divat világát. Két új illata tükrözi ezt a vagány stílust, ugyanakkor feltűnő modernséggel közvetíti a szofisztikált eleganciát és klasszikus stílust. Összhangban ezzel a stílussal, Christine Nagel és Serge Majouelier parfümőrök Karl női parfümének egy elegáns, zöld virágos illatot kreáltak. Az illat ellentéteken terjedve citromos robbanással indul, amit fokoz a bársonyos barack, mielőtt egy teljes, rózsából, hibátlan magnóliából és frangipani virágból álló csokorba nem borul. Az illat nagyon modern módon közelíti meg a tradicionális parfümöket- Karl divatjának egy újabb kézjegye- további pézsma és erőteljes, sötét ámbrás, fás jegyekkel az alapban.

Karl eau de toilette férfiaknak szánt illatában, Jean-Christoph Hérault parfümőr az aromás páfrányokhoz fordult. Egyszerre időtlen és ultramodern, az illatban szerepel levendula és mandarinhéj, amit erősít a ropogós alma és az ibolya levelek. Vonzó és érzéki, az illat, fás, fűszeres jegyekkel zárul, a szantálfa és az ámbra keverékével, ezzel vibráló, elegáns érzetet adva a parfümnek.

?Az üveg esztétikája high-tech és klasszikus is egyben. Azt hiszem most érkezett el az idő számára. Egy leheletnyi high-tech és egy leheletnyi klasszikus üveg a tökéletes formáért.?

Karl hatása nyilvánvaló, az egyenes, szigorú, éles vonalak az öltözetében, a kiegészítőiben, asztal művészetében, óráiban és zene művészetében. A hozzáférhető divat filozófiájával összhangban, Karl egy olyan parfüm üveget kívánt létre hozni, ami erőteljesen munkált, korszerű és áramvonalas. A női eau de parfum- nek átlátszó, a férfi eau de toilette-nek pedig fekete üveget használtak, mindkettő geometriailag tökéletes és Karl neve ezüst betűkkel van rá bélyegezve. Ez a szimmetria csak a grafikus hasadékkal van megszakítva az üveg alján. Mint Karl kedvenc ingén a karima, egy nagy fém gyűrű ül a kupakok alatt, amit a tervező ikonikus sziluettjével gravíroztak.

Karl Lagerfeld Selfportrait 03kicsi

Mivel Karl minden kreációjához egy kis érzékiséget is hozzátesz, a nehéz üveg egy dombornyomásos dobozban érkezik, ami a fémgyűrűt tükrözi vissza. Fehér színt használ a nőihez, feketét a férfihoz, mindkét dobozon ismétlődik az árnyalt Karl sziluettje.

?Egy fiú és egy lány kellett nekünk. Baptiste és Kati tökéletesen megtestesítették, amit elképzeltünk. Más lehetőség nem is volt.?

Karl két parfümjének együttese egy vágyról, egy ellenállhatatlan vonzalomról, érzékiségről és a csábító rock-and-roll dou-ról szóló történetet ad elő. Két kedvenc modelljét választotta, hogy megtestesítsék a kreációit: Kati Neisher és Baptiste Giabiconi. Karl fotózta a kampányt, amit fekete-fehérben képzelt el. A képeken Kati és Baptiste ölelkezve láthatóak, felső testük meztelen, ahogy Kati, belekapaszkodik Baptiste-ba kezén az ujjatlan szegecses kesztyűvel, pont olyannal, ami nélkül Karl szinte sohasem látható, teljesen eggyé válnak. Testtartásuk visszatükrözi Karl új illatpárjának érzéki, függőséget okozó hatását.

?Abban hiszek, hogy egy parfümnek roppant érzékinek kell lennie. Azt szerettem volna, ha a fotó visszatükrözi ezt a parfümöt. Nem csak azért viselünk parfümöt, hogy jó illatunk legyen, hanem azért is, mert gyönyörűnek és jóképűnek akarunk tűnni. A mai divat már nemcsak az öltözködésről szól, hanem az egész csomagról, kiegészítők, napszemüveg és már a parfüm is. Fontos, hogy egy márkának saját parfümje legyen, olyan, mint egy védjegy. A parfüm nagyon fontos része az öltözködésnek.?

Karl bámulatos látásmóddal és a világra teljesen nyitott elmével előrelátta a technika használatát a divatban. Kollekcióját kezdetben kizárólag online lehetett megvásárolni, most már hozzáférhető egy nagyon jól kiépített butik hálózatban, melyeket nemrég nyitott világszerte. A kliensek Ipadan nézhetik át lookbook-át. Az öltözőkből fotófülkéket alakítottak, hogy a vásárlók megoszthassák kedvenc darabjaikat. Weboldalán, a Karl.com-on minden nap újabb bepillantást nyerhetünk Karl világába, kulissza titkokról, Karl kedvenc helyeiről, beleshetünk napirendjébe és persze a híres arany köpései sem hiányozhatnak. A technika segített, hogy igazi közösség alakuljon az ikonikus tervező köré.

Egy új nyelvet is létrehoztak az illat bevezetéséhez. A hangulatjelek inspirálták, a nyelv leírja Karl márkájának világát: Karl sziluettje, összefogott hajjal, szemüveggel, a híres galléros inggel, egy animé változat az arcáról, különböző arckifejezésekkel és persze kesztyűs kezével. Ahogy a jól ismert mosolygós-fej testvérei a hangulatjelek a pillanat humorát mutatják be, többféle történetet közvetítenek- valóban nagyon jellemző Lagerfeldre.

LÉGY TE ÉS PÁROD A PARFÜMDUÓ ELSŐ TESZTELŐI! RÉSZLETEK A KÖVETKEZŐ POSZTBAN!



Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

  • Facebook
  • Twitter