Hugo Boss Boss Bottled Eau de Parfum – parfümújdonság

LÉGY AZ A FÉRFI, AKI VAGY!

ÚJ TÖRTÉNETEK A MODERN FÉRFIRÓL A HUGO BOSS ILLATOKTÓL

 

A BOSS bemutatja a BOSS Bottled illatcsalád új tagját, a BOSS Bottled Eau de Parfum illatot, amellyel a Man of Today kampány merészen új irányt vesz: Légy az a férfi, aki vagy.

Mi tesz téged azzá, aki vagy? Mai modern világunkban az önmegvalósításnak számtalan különféle módja akad, minden férfinak meg van a lehetősége arra, hogy azzá váljon, amivé szeretne. Az önmegvalósítás felé vezető úton feltáruló lehetőségek és kihívások és a meghozott döntések a férfi személyes történetét gazdagítják.

A BOSS Bottled Eau de Parfum illattal a BOSS arra ösztönözi a mai modern férfiakat, hogy osszák meg egymással, mi inspirálja őket, milyen szenvedélyeknek hódolnak, milyen értékekben hisznek, és hogyan igyekeznek megvalósítani céljaikat és álmaikat.

A BOSS Bottled nagykövete, Chris Hemsworth a modern és sokoldalú Man of Today férfi ideált testesíti meg. Az ausztrál színész számára fontos, hogy a szakmai sikerek, a családi értékek és a társadalmi szerepvállalás egyensúlyban legyenek életében. Miközben filmes karrierjét építi, elkötelezett férj és családapa is egyben, hódol fitnesz szenvedélyének, valamint személyesen támogat vadonélő állatok védelmével és egészség megőrzéssel kapcsolatos karitatív kezdeményezéseket.

„Mindig is magaménak éreztem a BOSS Man of Today kampány által közvetített értékeket: mi írjuk saját történetünket és fontos, hogy maradjunk hűek önmagunkhoz és ne más döntse el helyettünk, hogy számunkra mi a siker.” – Chris Hemsworth

Chris eltökéltsége és energiája, ahogy élete minden pillanatát igyekszik maximálisan megélni és közben a saját útját járni, nemcsak rendkívül inspiráló, hanem egyben azt az üzenetet is közvetíti, hogy minden férfi Man of Today.

MERÉSZEN ÚJ KAMPÁNY

A reklámfilmet hamisítatlan New York-i városi környezetben forgatta a számos díjat elnyert rendező, James Gray. Az új BOSS Bottled kampány filmje vizuális dialógust teremt a férfi belső és külső világa között.

Otthonának privát szférájában vagy futás közben a város utcáin, Chris Hemsworth mindig a következő napját tervezi, fizikailag és mentálisan is arra készül, hogy egy újabb lépéssel közelebb jusson céljai megvalósításához. Ahogy reggelente kilép a világba, amely tele van lehetőségekkel, azt üzeni nekünk: „Minden nap egy új lehetőség, ragadd meg”.

A neves divatfotós Craig McDean neve fémjelzi a kampány fotóanyagát: két meghatározó képi megjelenítés társul az Eau de Parfum és az Eau de Toilette illatokhoz, melyek fókuszában Chris áll, mellette az illatüvegek, a háttérben pedig New York várossziluettje sejlik fel.

INTENZÍV ÚJ ILLAT

Kifinomult, fás-fűszeres illatkompozíció, Honorine Blanc mesterparfümőr kreációja. A BOSS Bottled Eau de Parfum új, intenzív árnyalattal gazdagítja a hamisítatlanul eredeti és időtlen, meleg és vibráló BOSS Bottled illatjegyeket.

Az ínycsiklandó alma és bergamott ellenpólusa a feketebors esszencia, kontrasztjuk felébreszti az érzékeket. Az illat szívének fűszeres világa rabul ejtő gesztenye, kardamom és fahéj olajjal bontakozik ki, majd az alapjegyeknél a sötét vetiver fű és a pézsma bőrös és füstös utóérzetet hagynak a bőrön.

Az exkluzív forrásból származó, magas koncentrációban adagolt természetes hatóanyagokat különleges kivonási eljárással nyerték, így egy rendkívül egyedi, luxus hatást keltő, modern illatot alkottak meg.

Az ikonikus BOSS Bottled illatüveg tartalma szürkés árnyalatú meleg gesztenyés árnyalattal vegyítve, amely hűen tükrözi az Eau de Parfum határozottan férfias tónusát. Az aranyszínű kupak elegáns éke az illatüvegnek.

Erő és elegancia tökéletes egyensúlya jellemezi a nemes illatkompozíciót, amelyet lendületes, ambíciózus férfiaknak alkottak meg, akik készen állnak arra, hogy a szembejövő kihívásokkal megbirkózzanak.

MI TESZ TÉGED AZZÁ, AKI VAGY? MI A TE TÖRTÉNETED?

Az októberben induló inspiráló #ManOfToday Stories projekt erőteljesen támogatja a kampányt. Az új kezdeményezés nyomán a világ különböző részein élő férfiak hallatják hangjukat, és vallanak arról, mit is jelent mai modern férfinak lenni, milyen sokszínű jelentéstartalommal bír ez a fogalom.

A BOSS Parfums filmes tanulmányokat folytató fiatal tehetségeket karol fel öt nagyvárosban a világ különböző pontjain és arra kéri fel a diákokat, hogy egy-egy különleges történeteket felvillantó fejezetet alkossanak meg. Portrék és videós tartalmak, nemzetközi celebek és influenszerek, vagy helyi közösségük tagjainak megszólaltatásával.

A megszólaltatott férfiak különféle tényezőket sorolnak majd fel – amelyeket részben meghatároz a város, ahol élnek, másrészt egyéni beállítottságuk – hogy mi teszi őket azzá, akik: milyen igazságok rejlenek eddigi életútjuk mögött, hogyan értelmezik személy szerint a sikert és az önmegvalósítást.

A tartalmak a közösségi médiában kerülnek megosztásra világszerte, és arra buzdítják az érdeklődőket, hogy kapcsolódjanak be a diskurzusba és meséljék el, mit jelent számukra férfinak lenni 2020-ban, és hogyan látják a jövőt ebben a témában.



Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

  • Facebook
  • Twitter