Gilles Cantuel Flowers Emotion EDP- parfümkritika

Gilles Cantuel francia parfümmárka ismeretlenül hangzik a hazai parfümmárkák között, holott a francia kozmetikai cég már 1985 óta ad ki parfümöket, szám szerint 15 darabot. A márka titka a jól megcélzott közönség: a fiatalok, akik nem akarnak vagy nem tudnak súlyos ezreket kifizetni egy-egy parfümért, igényük mégis lenne a jól hordható, finom illatokra.

A Gilles Cantuel illatok éppen ezért nagyon jó áron kaphatóak, és igen széles választékban, így bárki könnyedén kialakíthatja személyes illatgardróbját, melyben megfér egy könnyed, nőies parfüm, egy sportos illat és egy esti programhoz ideális erőteljesebb alkotás.

A Flowers Emotion ideális viselője!
A Flowers Emotion ideális viselője!

Laza, hétköznapi, netán iskolába, egyetemre járó illatot keres valaki, méghozzá olyat, amit a padtársai, szűk környezete is élvezni fog, akkor érdemes kipróbálnia a Flowers Emotion parfümöt, mely egy rendkívül bájos, fiatalos és romantikus illat. Kifejezetten a virágos-gyümölcsös parfümök közé sorolható, akár iskolapéldája is lehetne, bár a határozott és erőteljes virágcsokor mellé, mely uralja a parfüm egészét remekül passzolnak a fás jegyek, melytől az illat sokkal puhább, lágyabb és bőr közelibb lesz. A citrusok élénk, szikrázó akkordként csapnak fel, számomra kissé zavaróan maradnak meg, keveredve az édes és zamatos gyümölcsös jegyekkel. Ha hasonlítani szeretném valamelyik parfümhöz, akkor a Light Blue és az Eclat d’Arpege mellé sorolnám be, így jó alternatíva lehet ezen illatok kedvelőinek.

FLOWERS-EMOTION

Karcsú, vékony és nőies üvegében megfelelő hatósugarú parfüm rejtőzik, nem kell attól félni, hogy a reggeli fújás nem tart ki akár délig is, 200 ml-es kiszerelése pedig garantálja, hogy jó ideig kitart a parfüm!

Keressétek az Iparfüméria.hu internetes parfümériában.



Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

  • Facebook
  • Twitter