Shiseido Ginza Night – parfümkritika

Ha japán szépségápolási márka, akkor a letisztultság, magas minőség és koncentrált alapanyagok jutnak eszembe. A Shiseido számomra minimalista tökéletességet jelenti, amely mögött mindig jól átgondolt és valós igényeket kiszolgáló koncepciók állnak. Legújabb illatuk, a Ginza Night kapcsán támadt gondolataimat osztom meg most veletek.


Ginza, Japán egyik legnyüzsgőbb kerülete, ahol számos luxusmárka mellett a Shiseido főhadiszállása is található. Izgalmas, pezsgő illatra számítanánk, és voilá! azt is kapjuk! Night, azaz éjszaka, azaz ginzai éjszaka, csakis lendületes, élénk és izgalmas lehet. Nézzük, hogy mit ígér a márka:

A Shiseido Ginza illatok történetének elmesélése a Ginza Eau de Parfum-mel kezdődött, egy olyan illattal, amely ünnepli azt az érzékenységet és belső erőt, amely minden nőben ott lakozik. Most a titokzatos Ginza Night illat vonzó aurát kölcsönöz minden nőnek, aki elfogadja. A Ginza Night palackja tükrözi a belső illatot, sötétebb, titokzatosabb tónusokat vesz fel. A sugárzó rózsaszín dupla lakkozása fokozatosan intenzív lilává mélyül. A Ginza Night egy gourmand fás virágillat, amelynek vonzereje és titokzatos aurája megegyezik azzal a vibráló energiával, amely alkonyatkor visszhangzik Ginza utcáin. Az illatpiramis megfogalmazásához Karine Dubreuil, a japán Takazago parfümház parfümőre a japán éjszakai életből merített ihletet.
“Naplementekor Tokió hangulata elektromos. Akár a Shibuya, Shinjuku vagy akár Harajuku kerületekben állunk meg, azonnal nyilvánvaló lesz, hogy a város soha nem alszik. Neonfények vetülnek az égre, az érzékiség és a rejtély uralkodik a kis utcákon.” – Karine Dubreuil, Takasago Japán parfümház parfümőre

Az összetevők közötti finom harmónia és egyensúly, szinte kontrasztos,
és felfedi az illat kettős intenzitását. A gyümölcsös fejjegyben lédús
mandarin és ropogós, aromás fekete ribizli keveredik, míg a buja fehér
virágcsokor kiemeli a ragyogó liliom, a gardénia és a jázmin illatát.
Japánban a kecsesség szimbóluma, a Ginza illatok jellegzetes jegye, a
jázmin abszolút fenntartható forrásból származik. Ezt a virágcsokrot
melegíti át a magnetikus, érzéki cédrusfa esszenciája, amelyet a vanília
ínyenc ünneplése fokoz. A Shiseido Ginza Night a japán illat hagyományok modern megközelítését kínálja.
“Ehhez a fehér virágcsokorhoz, valamint a jázminhoz és a gardéniához egy értékes japán liliomot vagy reménysugarat választottam, amelyet japánul Shimagyokushinka néven ismernek. A virág az Ogasawara-szigeteken őshonos, Tokió partjaitól 1000 km-re, a Csendes-óceán közepén. Ezek a védett szigetek kivételes növényvilágnak adnak otthont, és 2011-ben az UNESCO Világörökség részévé váltak. Laboratóriumainkban újra alkottuk
a virág finom, friss, fűszeres, zöld illatát.” – Karine Dubreuil, Takasago Japán parfümház parfümőre

Az utóbbi idők fás-virágos-vaníliás illattrendjébe belesimuló Ginza Night egy jól összerakott darab: harmonikus, orrnak kellemes jázmin-gardénia-liliom kombó azt a japánokra jellemző letisztultságot nyújtja, amelyet megszokhattunk a márkától. Az ehhez kapcsolódó gyümölcsös, pezsgő fejjegyek, s főként a fekete ribizli nem markánsan, hanem stílusos kísérőként vannak jelen az illatban. A végtelenül elegáns, meleg cédrus sosem okoz csalódást, most sem! Sillage és tartósság az elvárt szintet abszolút hozza, bomba illat a javából!

Fejjegy: mandarin, fekete ribizli,
Szívjegy: liliom, gardénia, jázmin
Alapjegy: vanília, cédrus

Sillage: 4/5 – pár fújás elég a hatósugárhoz

Tartósság: 4/5 – kitart nap végéig

Elegancia: 4/5 – Japán minimalista elegancia nagy adag csavarral

Szexifaktor: 5/5 – femme fatale, ezzel hódítani fogsz!

Korosztály: kortalan, bár nagyon fiatal lányoknak túl sok lenne

Árkategória/árérték: 30 ml kb 28.000 Ft körül kapható, megéri az árát

Imádom/tetszik/nem tetszik: – Nagyon szeretem, szívesen hordom! <3




Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

  • Facebook
  • Twitter