Szépen lassan bekúszott az új Gucci illat a kínálatba, minimális csinnadratta kíséretében. Abszolút minimalista design lett a Gucci Bloom kívül-belül, és azt hiszem, hatalmas taps illeti Alessandro Michele-t, az új kreatív igazgatót, aki mer szembe menni az irányzatokkal és ha nem is teljesen újba kezdett gondolkodni, de legalább mer a sémákon kívül gondolkodni. A parfümisták szeretik, az abszolút nőiességet hirdető fehér virágok (tubarózsa, jázmin) híveinek bejön, úgyhogy igen jó az indítás. Az mondjuk elég béna, hogy az Ötven árnyalatos Dakota Johnson (is) lett az illat arca, bár fene tudja, ezek a nagy divatházak valamiért előszerettel halásznak ki tinik által rajongott sorozatokból bénácska színésznőket (lásd Kristen – Twilight és Emma – Harry Potter). Abból a szempontból érthető, hogy bizony már nem az én korosztályom az, akit megcéloznak a márkák, hanem a 2000-es év szülöttei, az ő szemükben pedig nem Madonna vagy Sharon Stone a szexi és ikon.
“Egy gazdag, fehér virágos illatot akartam. Bátor illatot, amely egy hatalmas kert körül leng, amely sok virággal és növénnyel teli, mint egy bőséges csokor. A kert olyan gyönyörű, mint a nők: színes, vad, változatos, ahol mindent megtaláló. “Alessandro Michele.
Szóval itt az új Gucci Bloom (és ugye emlékeztek, hogy van egy olyan, hogy Gucci Flora….), remélem, hamarosan tudom tesztelni!