Atya. Úr. Isten!*
*mindezt Janice hangján képzeljétek el a Jóbarátokból
A legszabálytalanabb, legfurcsább kinézetű és leginkább megosztó hollywoodi sztár lett a brit Burberry legújabb parfümvonalának arca. Adam Driver, akiről soha nem gondoltam volna, hogy azt fogom gondolni, de vonzó, most kifejezetten izgatóan lovagolgat a naplementében, és Mark Darcy-t megszégyenítő módon gyalogol a derékig érő vízben. Már-már giccsbe hajló jelenetek, de mégis működik! A kis szemét Kylo Ren csak tud valamit.
“Nagyon boldog vagyok, hogy együtt dolgozhatok a Burberryvel a Burberry Hero illatkampányon, és Riccardo Tisci tervezővel, aki a márka első illatát képviseli.” – mondja Adam Driver. Szó se róla, Riccardo Tisci aztán érti a dolgát, tényleg csodás vizualok születtek, nézzétek:
“A kampány megkérdőjelezi a férfiasság hagyományos sztereotípiáit, összehozza a lovat és a férfit, és egy modern mítoszt hoz létre. A ló erőteljes képi világa a hatalmas tengerparttal szemben Riccardo Tisci kettősségre és az állatvilág erejére vonatkozó kódjait tárja fel. Az erőteljes tengerben mitikus lénnyé váló férfi eleven metaforáján keresztül a kampány az ismeretlenbe ugró, a küzdelmeket leküzdő és valami újdonsággá átalakuló férfi történetét mutatja be, miközben hű marad önmagához.” – olvasható a kampányban.
“Egy illat megalkotása olyan személyes és intim folyamat, és ezt különösen a Burberry Hero – az első illatom a márkánál – esetében éreztem. Azt akartam, hogy a Burberry Hero a modern férfiasságot foglalja magába, az ősi emberi és állati ösztönök lényegére játszva, az erő és az érzékenység kettősségét közvetítve. Nagyon örülök, hogy a csodálatos Adam Driverrel dolgozhattam együtt, hogy megtestesítse a Burberry Hero-t a ház számára. Hihetetlenül mélyen kifejezi, mit jelent ma a férfiasság – hogyan lehet az erő finom, és az érzelmek hogyan adhatnak erőt. Alapítónk, Thomas Burberry is ezt az egyensúlyt ünnepelte, és egy erőteljes, de romantikus lovat használt márkája ikonikus jelképeként, amely sok olyan házi szabályt inspirált, amelyet ma is folytatunk.” – Riccardo Tisci, a Burberry kreatív igazgatója
Az illatban pezsgő bergamott nyit, majd borókával és fekete borssal élénkül. Ezt a vibráló illatot három különböző eredetű meleg cédrusfa szíve mélyíti el: virginiai, az Atlasz-hegységi és a himalájai.
“A Burberry Hero az erő és az érzékenység kettősségét képviseli. Egy illat, amely a Burberry időtlenségét és ugyanakkor a modernitás érzését is képviseli. Az egyetemesség és az egyediség keveréke. Az illat kifejezi a minden emberben rejlő állatiasságot az igazi emberség mellett.” – Aurélien Guichard, parfümőr
És a kisfilm:
Ha most a Notino.hu oldalról rendelsz 16.000 Ft felett Burberry terméket, egy Burberry nesszeszert kapsz ajándékba.