Nagyon “csípem”, ahogyan a Lush kiáll egy-egy jó ügy mellett. Nem kis összeget fordítanak rendszeresen arra, hogy szervezeteket, alapítványokat, kutatásokat támogassanak. Igen szomorú apropóból született meg a Dexter’s Arc fürdőbomba és a mögötte húzódó tartalom.
A gyermekkori rák világnapja alkalmából a Lush aranyba öltözik. 2022-ben a Lush-t alapító Constantine-család elveszítette a hét éves Dexter Constantine-Tatchellt. Dexter, a Sárkányok Vezére sokáig hősiesen küzdött a rabdomioszarkóma ellen, amely egy igen ritka, kevéssé ismert gyermekkori rák. Sajnos mind a betegség kutatására, mind a kezelésére igen szűkösek a rendelkezésre álló anyagi források.
“Jackkel megszakadt a szívünk, amikor elveszítettük a mi drága Dexterünket. Örökké a gondolatainkban lesz és örökké hiányozni fog nekünk. Nagyon hálásak vagyunk a Lush-nak és minden dolgozójának a Dexter’s Dragon Egg megalkotásáért azért, hogy felhívhassuk a figyelmet a gyermekkori rák problémájára. A Lush és az Alice’s Arc hatalmas támogatást és platformot biztosít számunkra, hogy elmondjuk Dexter történetet, és felhívjuk a figyelmet a rabdomioszarkómára.” – Rachel Constantine
Dexter és a hozzá hasonló gyermekek előtt tisztelegve a Lush a Dexter’s Arc nevű adománygyűjtő platformot támogatja, mely az Alice’s Arc nevű, gyermekkori rákkal foglalkozó civil szervezet segítségével jött létre. A Dexter’s Arcon keresztül befolyó bevételek a rabdomioszarkóma nevű gyermekkori rák állatkísérlet-mentes kutatását támogatják.
A Dexter’s Dragon Egg a bestseller Dragon’s Egg fürdőbomba limitált kiadású változata, mely február 15-étől kapható online és az üzletekben is. Az eladásából befolyó bevételek 100%-a (az adók levonása után) a Dexter’s Arcot támogatja. A cél 500 000 font (nagyjából 216 millió forint) összegyűjtése kimondottan a rabdomioszarkóma nevű gyermekkori rák állatkísérlet-mentes kutatásának segítésére.
Dexter, Alice és annyi más gyermek azért veszítette el életét és a jövőjét, mert nem voltak elérhetőek megfelelő kezelések. Örökké a szívünkben őrizzük őket; igazi kis aranylelkek ők, akik rövid életük ellenére hosszú távú hatással voltak a világra.
“Annyira hálásak vagyunk a Lush-nak és Dexter családjának, hogy a Dexter’s Arc elindulása alkalmából létrehozták ezt a kampányt, miután 2022 júliusában elhunyt Dexter. Ez az együttműködés jelentős platformot ad arra, hogy felhívjuk a figyelmet a gyermekkori rákra, és Dexter különleges, aranyszínű sárkánytojás fürdőbombájával támogatást gyűjtsünk. Nagyon várjuk a hosszú távú együttműködést.”
A Dexter’s Arc a 16. az Alice’s Arc alá tartozó platformok közül. Lehetőséget biztosít Dexter családja és közössége számára, hogy elmondják a történetét, hogy a nevében adománygyűjtést szervezzenek, és kiálljanak a változásért. A gyermekkori rák bárkit érinthet, mi pedig mindannyian küldetésünknek tekintjük, hogy pozitívan befolyásoljuk azoknak a történetét, akiket a jövőben ezzel a betegséggel diagnosztizálnak majd. Együttműködve erősebbek vagyunk.” – Sara Wakeling, az Alice’s Arc társalapítója