Wow, wow, talán még sem lesz olyan nyomi a 2022-es év, ha a Chanel rögtön így január elején bedobta aköztudatba legújabb beauty vonalát N°1 de Chanel néven. Kamélia, Gabrielle (Coco) Chanel kedvenc virága, amely azóta is a ház egyik szimbóluma. Ez a virág kapott főszerepet a N°1 kollekcióban.
“A természet intelligenciája felülmúlhatatlan, és mindig is befolyásolta a ház szépségről alkotott elképzelését. Ez az intelligencia vezetett a N°1 DE CHANEL megalkotásához is, amely a bőrápolás, a smink és az illatpára új generációs, környezetbarát formuláit tartalmazza. Ennek a holisztikus anti-aging termékcsaládnak a középpontjában a Red Camellia kivonat egyedülálló revitalizáló ereje áll.
A kezdetektől fogva különböző hatások alakították a Chanel szépséghez való hozzáállását. Az egyik Gabrielle Chanel holisztikus látásmódja volt: nincs kettősség az elme és az érzékek között, nincs különbség az értelem és az érzékenység között, nem különül el a test az érzelmektől, sem a lény a környezetétől. Ez az elképzelés most a N°1 de Chanel rituáléban testesül meg.
A sorozat darabjai:
Revitalizáló tisztító és testápoló
Szérum és krém és szemkrém
Arc és ajakszínező balzsam
Revitalizáló alapozó
Revitalizáló testpermet (N˙1 de Chanel L’Eau Rouge) – erről bővebben:
Vörös kamélia kivonattal és kaméliavízzel felfrissítő és élénkítő illatpára, amely felfrissíti és élénkíti az érzékeket. A bőr hidratáltnak és ragyogónak tűnik. A N°1 DE CHANEL termékcsalád igyekszik minimalizálni a környezetre gyakorolt hatását olyan fenntarthatóan kifejlesztett formulákkal, amelyek akár 97%-ban természetes eredetű összetevőket tartalmaznak, 76%-ban a kamélia virágából. Minden termék környezetkímélő csomagolásban kerül forgalomba, így csökkentve a szén-dioxid-kibocsátást. Az illat a citrusfélék és a piros bogyós gyümölcsök energikus kirobbanásával nyit, majd kibontakozik a jázmin és a rózsa – a ház ikonikus illatjegye – szívének, valamint a megnyugtató írisz és pézsma jegyeinek szíve felé. A CHANEL házi parfümkészítője, Olivier Polge a Vörös Kamélia virág finom, mégis rugalmas tulajdonságaiból merített ihletet, így egy dinamikus és pezsgő, ugyanakkor lágy és kifinomult kompozíciót alkotott.
Permetezzük a testre és a dekoltázsra. Rétegezd a jellegzetes illatod alá, vagy viseld a L’EAU ROUGE-t önmagában. Tehát nem parfüm, csak frissítő testpermet!! 110 dollár, kb 35.000 Ft lesz itthon nálunk. Mármint remélem, hogy nálunk is kapható lesz az új vonal. 🙂