Mille Centum – az új niche márka

Pár hete csodás meglepetésben volt részem, a postaládámban landolt a nagyon új niche brand, a Mille Centum mintakollekciója, benne 3 illattal, amelyeket Monte Cristo története ihletett. Csinosan kidolgozott, minden részletében igényességet tükröző kis minta szett és kiadvány első benyomásként egy talpig úriember képét vetítette felém, aki tisztában van értékeivel, határozott és domináns, otthonosan mozog a luxus világában, de emellett van benne egyfajta titokzatosság, amely még vonzóbbá teszi.

“Quality is not negotiable.”

millecentum-samples

Szivarok, Kuba, minőség, luxus. A kubai Montecristo szivarok 1935 óta a prémium minőségű dohányok között szerepelnek, ihletet pedig Dumas Monte Cristo grófja regényből nyerte a márka alapítója, hiszen a regény nagyon népszerű volt a gyár munkásai között. Napjainkban a legnépszerűbb márkának számít a szivarok között, egy Montecristo No.4 szivarral csak a legelitebb klubokban találkozhatunk. A klasszikus és luxus érzése, titokzatossággal és szenvedéllyel: igazi bonviván férfi, aki Montecristo szivarra gyújt, és Mille Centum Montecristo parfümöt használ. A Montecristo parfümök célja, hogy tökéletes szimbiózist hozzanak létre a luxus és viselője között, egyediség és az akarat hatalma, amelyek Monte Cristo grófjában is megjelentek, mind jelen vannak a kollekció három illatában.

Kifejezetten jó ötletnek tartom, hogy egyből hármas kollekcióval lép a piacra a Mille Centum. Monte Cristo grófja, tudjuk a regényből, több alteregóval létezett, mindegyik “személyt” más és más szenvedély, erő hajtotta. Mi is több szerepben állunk helyt az életben, dolgozunk, szülők vagyunk, szeretők, és hűséges társak vagy jó barátok, csak hogy a legfontosabbakat említsem. Szeretem az adott hangulatomhoz igazítani a parfümömet is, és egy gondosan összeválogatott parfümgardróbbal csodálatosan ki lehet egészíteni öltözékünket, megjeleníteni azt, ahogyan érezzük magunkat, vagy amit szeretnénk elérni, sugallni. Úgyhogy uraim, a Montecristo 3 illata ezt tálcán nyújtja Önöknek! 🙂

3-bottles-black-bg

Montecristo, akarata nem ismer akadályokat, céltudatos, öntörvényű, tisztában van önnön értékével és mindig tiszta lapokkal játszik. Amikor Marco, a márka megálmodója és alapítója feltette a kérdést, hogy melyik illat tetszik a három körül leginkább, igazán nehéz választás elé állított. Mert a Montecristo klasszikusan férfias, sallangoktól mentes illata az, amely leginkább megtetszett (de végül, a Noir nyert). Friss, üde fejjeggyel nyit (bergamott és grapefruit), hozzá rózsabors vezeti fel a szívjegyet, amelyben az elemi és a muskátli meleg és mégis nyers akkordja a feketeborssal áll össze. Fás, száraz alapok (cédrus és vetiver), enyhe sós felütéssel, hozzá bátran adagolt pacsuli és visszafogott tonkabab.

A Blanc sokkal aromásabb, tisztább, üdébb, vizesebb! Levendula jó nagy mennyiségben és hínár. Monte Cristo az If várában raboskodik, celláját a sós, friss tengeri levegő járja át, ő maga pedig szökését és bosszúját tervezi. A kifújás utáni üdeség és tengervizes érzet hamar elillan, és bár aromásnak aromás marad az illat, előbújnak a mélyből fás-fűszeres-orientális jegyek, testesebbé válik az illat, éle és súlya lesz. Halványan emlékeztet karakterében az új Carven L’Eau Intense-re, talán a levendulás-fás jegyek dominanciája miatt.

mille-centum-montecristo-noir

Végül jöjjön a Noir! Az az igazság, hogy a Noir magamon fogott meg leginkább – bár nem uniszex illatnak készült, én annak vettem. Érzéki, fűszeres, édeskés (nekem mézesen bársonyos) illat, nem bírtam ki, hogy ne használjam. Remekül működött az én kémiámmal, abszolút az ámbrás-fűszeres-bőrös akkord vált hangsúlyossá, melyet alapjegyben lévő oud halványan de határozottan körbeleng. Füstös, édeskés (dohány és levendula, jee!), a fejjegy fanyarkás, friss jegyei nem igazán fajsúlyosak (üröm, grapefruit). Attól, hogy én előszeretettel használom, kevésbé férfias az illat, hiszen mint tudjuk, az illat viselője is hozzáad egy pluszt az összhatáshoz, én pedig régóta kerestem egy olyan oudos illatot, amely uniszex, de nem nyom el, édeskés, és finoman fűszerezett. A páromon is jól muzsikál, bár úgy még nem próbáltuk, hogy egy időben viseljük a Noir-t de izgalmas kísérletnek hangzik, kipróbáljuk. Hatósugara megfelelő, rajtam fél napig volt érezhető.

A Mille Centum Parfums weboldalán megtaláltok minden infót a Montecristo parfümökről és a parfümházról, én pedig egy lelkes olvasónak szeretném kisorsolni a 3 darabos Montecristo mintaszettet (fent látható a fotója)! Ehhez nem kell mást tenni, mint itt kommentben leírni október 23-ig, hogy melyik Montecristo illat keltette fel leginkább a figyelmeteket! Nyertest itt kihirdetem és emailben értesítem!

(a kommenteléshez nem kell regisztráció, viszont előfordulhat, hogy a rendszer moderálásra dobja be, vagy spam-nek érzékeli, ezeket én kezelem majd!)

Andrea

 



24 thoughts on “Mille Centum – az új niche márka”

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

  • Facebook
  • Twitter