Májusi rózsa aranyat ér?
Yves Rocher az elsők között volt, akik elsősorban növényi alapanyagokra helyezték a hangsúlyt a testápoló és kozmetikai készítmények között. Áraik barátságosabbak, mint más natúr kozmetikumokat kínáló cégek, így nem meglepő, hogy szélesebb körben is használják termékeiket. Ezidáig 131(!) Yves R. parfüm jelent meg 1976 óta, melyek sajnos általában limitált termékek, így nem érdemes hezitálni, ha egy-egy megtetszik, mert nem valószínű, hogy később is lesz még.
Legújabb parfümjük, a Moment de Bonheur a Centifolia rózsa (májusi rózsa) előtt tiszteleg, mely gyakorlatilag uralja az egész parfümkompozíciót. Az illata kísértetiesen hasonlít a nagy sikerű Chloe Eau Parfumre, csak talán kevésbé kifinomult és mély illat. A Moment de Bonheur egy gyengédebb zöld jeggyel indít, mely a klasszikus és elegáns fonalat vezeti fel. Szinte rögtön berobban a púderes rózsa, mely a pacsulinak köszönhetően élénkebb és kevésbé mélyül el, mint a megszokott “rózsás” parfümök. Bohó, szikrázó és roppant nőies. Az alapjegyben a pacsuli mellett a cédrus is megtalálható biztos hátországként.
Tökéletes választás azoknak, akik a “tiszta” parfümöket keresik, letisztult, nőies vonalakban gazdag ruhákat, kiegészítőket hordanak, és nem a harsány illatokat részesítik előnyben. Biztos befutónak érzem azok között a parfümök között, amit bárki szívesen viselne.
nagyon jó,nőies,kellemes illat