Nem tudom, hogy ki milyen esélyeket jósolt a 2012-ben megjelent Prada új férfi illatvonalának, a Luna Rossa-nak, de véleményem szerint messze népszerűbb lett, mint ahogy az várható volt. Köszönhető ez a 2017-ben megjelent 3. verziónak, hiszen a Luna Rossa Carbon jelenleg a toplisták élén áll, és igen közkedvelt, szerintem nem véletlenül. Így maga a Luna Rossa vonal is felértékelődött, annak ellenére, hogy az első Luna Rossa azért nem vetett akkora hullámokat.
A Prada ritkán szól, de akkor nagyot, ez korábbi vonalaira volt főként igaz, emlékezzünk csak az Infusion vonalra, mind a férfi, mint a női kezdő darab ma is kultikus illatnak számít. Csakúgy évekig népszerű volt a Prada (Amber) vonal, ami már kikopott a köztudatból. Az Infusion d’Iris sikerét csak a Prada Candy tudta felülmúlni, mégpedig azzal, hogy az éppen teret nyerő édes illatdivatot meglovagolva mégis tudott egy “prádás” csavart beletenni. A Prada L’Homme és a Prada La Femme már csak halovány erőlködésnek tűnik a nagy elődök után, míg a férfi vonalon a Luna Rossa látszik feltámadni.
Az új illat kampánya szintén a Prada amerikai vitrolás kupán szereplő “Vörös Hold” csapatból nyert ihletet. Nézzük, mit ígér:
“A Prada Luna Rossa Ocean a Prada új férfi illata, amely arra a meggyőződésre épül, hogy a technológiával, mint az emberiség kiterjesztésével, túlléphetünk a határainkon, elképzelhetjük a lehetőségeket és új távlatokat nyithatunk. Az illat minőségi citrusok ragyogó koktélja a levendula és a zsálya pikáns duójával kombinálva, hogy tiszta és friss glóriát teremtsen. Ez a különleges bőrös szív egy második bőr hatását fejezi ki az érzéki szarvasbőr és sáfrány akkord, valamint az orris jegyek elegáns krémessége által.”
Jake Gyllenhaal amerikai színész áll a Johan Renck által fotózott új kampány főszereplőjeként.
Az illat 50 és 100 ml-es Eau de Toilette változatban kapható.