Kezdődik…az újragondolás…már régen rossz.
Szegény kis Prada Candy, 10 éve van piacon, erre “újragondolják”. Szerintem feleslegesen, mert az eredeti kampány roppant bájos volt. Az új pedig…nem is értem, engem taszít, mint vonz. De döntéstek el ti magatok, hogy melyik jobb!
A régi kampány:
Új kampány:
És hogy miért furcsa? Mert a modell teljes mértékben virtuális.
“Bemutatjuk Candy-t, a virtuális múzsát, mint egy illat arcát. A spontaneitás hibáit váltja ki a mindennapi élet szoftverében, hogy a felszabadulás üdítő tereit nyissa meg. Felhívás a valóság újragondolására egy váratlan illategyensúly segítségével, amely az örömteli és addiktív karamellás összhangot a nemes és meleg benzoingyanta túldúsításával ötvözi. Egy kreatív fúzió, fehér pézsma selymes felhőjébe burkolva.”
A Prada illatok terén úgy innovatív, hogy látszólag tesz a konvenciókra, s a megjelenésük pillanatában már klasszikusnak tűnő illatok valójában előremutató trendteremtő darabok. Az Infusion sorozattal a letisztult eleganciát hirdették, a Candy a pikánsan édes illatok előtt nyitotta meg az utat, míg a La Femme és L’Homme az időtlen eleganciát emelte piedesztálra. Ezért furcsa nekem, hogy egy virtuális (ijesztő) modellel próbálják az újabb vásárlókat becsalogatni. Talán nekik lesz igazuk, és ez lesz a jövő.