Játékos. Érzéki. Nőies. Ellenálhatatlanul párizsi. Egy ikon. Egy sztár. Ő maga a FAME, az új, áhított női illat a Paco Rabanne-tól.
Egy valódi ikon, melyet a fiatal amerikai színésznő, Elle Fanning testesít meg. A FAME-nő az igazi képviselője a Paco Rabanne nőiességének. Sugárzó, magabiztos és sokoldalú, akár csak a tervező ikonikus múzsái, kik ma ultramodernebbek, mint valaha.
Gondoljunk csak Jane Fonda-ra, mint Barbarello; Audrey Hepburnre a Ketten az úton-ból; Brigitte Bardot-ra, amint egy csillogó láncos ruhát visel; Francois Hardy-ra egy miniruhában, melyet gyémántokkal kirakott aranylemezek borítanak. Ők a nőiesség új korszakának úttörői. Igazi ikonok.
Képzelj el egy rendkívül forró hangulatot. Most. Napjaink városi, fiatal, ultra-kreatív, közösséget alkotó, avantgárd nőit ünnepelve. Ez a meghatározó, nőies illat egy csillogó, divatot is megelőző üvegben tündököl, melyet a Paco Rabanne legikonikusabb dizájnjai ihlettek. A vágy ellenállhatatlan eszköze. Egy igazi önbizalomfokozó.
A Paco Rabanne kreaciók ma is ugyanolyan felvillanyozóak, akár csak 1966-ban, amikor a tervező bemutatta márkáját Párizsban elképzeléseinek megfelelően: 12 nem hétköznapi ruha kortárs anyagokból – fémháló, kalapált fém, nem szokványos anyagok összedolgozása, melyek testhezálló sziluetteket hoznak létre. A tervező avantgárd ruhái megkérdőjelezték az addigi klasszikus konvenciókat, így kalandozva radikális utak felé.
Ezen elképzelésekkel a Paco Rabanne egy új, forradalmi, teljesen modern vízióját alkotta meg a nőiességnek, amit a márka ma is képvisel Julien Dossendo művészeti igazgató kollekcióin keresztül, egészen 2013 óta. Dossendo megalkotta a Paco Rabanne ikonikus DNS-ét, újragondolva és újraizzítva egy egészen új generáció számára, hidat alkotva a múlt és jelen közt az 1969-es ikonikus láncos táskával, a fényes miniruhával és a merész XLlink ékszerrel.
Mindez a FAME… és még ennél is több. 90%-ban természetes eredetű. Grasseban készült egyedileg válogatott, fenntartható, értékes összetevőkből, amelyhez igazi élvonalbeli technológiát használtak. Franciaországban készült. Az alkotók az ipar legnagyobbjai közül kerültek ki. Ez a sokoldalúan tehetséges csapat, vagyis a parfümőr Dora Boghriche, Marie Solomogne, Alberto Morillos és Fobrice Pellegrin összeadták kreativitásuk legjavát, hogy megalkothassák ezt az igazán forradalmi és úttörő illatot. A FAME olyan sztár-illatjegyek egyvelege, amelyeket egymással ilyen kombinációban még sosem vegyítettek. Buja, zamatos mangó. Finom, légies, kivételesen tiszta jázmin. Addiktív, érzéki, krémes tömjén. Valójában a FAME illatot a tömjén teszi igazán Paco Rabanne illattá. Dora Boghrice, akitől az alap elképzelés származik, így magyarázza:
„Káprázatos, fűszeres frissességével a tömjén egy igazi Paco Rabanne lenyomatot testesít meg. A teljesen újszerű hatás eléréséhez robbanékony tömjénhármast választottam, amelyet a vanília és a szantálfa függőséget okozó melege von be. Hogy még nőiesebb legyen, ezt a krémes tömjénakkordot a jázmin új minősége, illetve természetesen friss és vidám, valamint egy finom, színes, mangójegy teszi színessé. Az eredmény az első kortárs tömjénes illat nőknek. Kontraszttal és érzékiséggel megalkotva, kiemelve a Paco Rabanne nő szabad és bomlasztó karakterét.”
Az eredmény egy áttörő illat – az első női, krémes, intenzív illat. Az illat olyan sokoldalú és ragyogó, akár csak a Paco Rabanne-Nő a múltban, jelenben és jövőben, hiszen a Fame egy igazi celebritás. Ez egy életérzés. Maga az izgalom. Ez a Te illatod. Mivel a Paco Rabanne-nál az igazi luxus mindig is az innovációról szólt, a kiváló csapat, amely megalkotta a FAME-t, fenséges összetevők izgalmas sorát állította össze, amelyeket előtte sosem ötvöztek egymással egy illatban.
Avantgárd jázmin Grasseból…
A jázmin mindig is sztár összetevő volt a parfümériában. Azonban a Paco Rabanne természetesen ennek is új, eddig soha nem látott oldalát mutatja meg. Grasseban szüretelik és állítják elő, melyhez mikrotechnológiát használnak, egy igazi élvonalbeli eljárást, amely kinyeri a virágban természetesen megtalálható vizet, hogy megkapják annak legtisztább minőségét, hogy az értékes összetevő illatát teljes egészében használhassák fel.
A személyreszabott tömjénillat…
Szomáliföldről szerzik be a tömjénes füstölőércet, amelyet kézzel szüretel ősi technikával az a közösség, amely 2021-ben Responsible Sourcing (Felelős Beszerzés) minősítést kapott, amely biztosítja a fenntartható begyűjtés, a társadalmi felelősségvállalás és a méltányos kereskedelem elvei iránti elkötelezettségüket.
Az innovatív mangó-akkord…
Egy merész, váratlan összeállítás: a legfelső összetevő egy új jövevénnyel ötvözve: az első mangó-akkord, amely 100%-ban természetes eredetű. Mivel ezt nem lehet desztillálni, így a legáhítatottabb egzotikus gyümölcs, újragondolva Grasseban, kifejezetten a Paco Rabanne számára.
Fenntartható forrásból származó szantálfa…
Indiában az intenzív mezőgazdálkodás következtében a kihalás szélén áll, ma Ausztráliában termesztik a legértékesebb és legkeresettebb szantálfát, ahol hektárnyi fát ültettek újra, a faj védett és szabályozott a fenntartható fejlődés érdekében.
Szociálisan felelős vanília…
Madagaszkáron szerzik be, ahol a vanília orchidea virágait a farmerek porozzák be, kézzel szüretelik a termést és türelmesen szárítják azt. A Paco Rabanne egyesítette erőit a Firmenich illatházzal, mely mélyen elkötelezte magát a helyi közösségek gondozása felé. Helyi befektetésekkel támogatja a 100%-ban inkluzív és átlátható üzletet, képzik a farmereket és segítséget nyújtanak jövedelmeik diverzifikálásában.
A csúcstechnológiás, természetes molekula
A DreomwoodTM egy igazi hős a Firmenich-től. Egy új, 100%-ban természetes eredetű, megújuló, biológiailag lebomló molekula, melyet fehér biotechnológiai eljáráson keresztül állítanak elő. Szantálfával kombinálják, hogy létrehozzanak egy ellenálhatatlanul érzéki, krémes, fás ötvözetet. A biotechnológiához kevesebb forrás is elegendő és megújuló szénforrást használnak hozzá.