„A Lancôme új illatát a kortárs nőiesség szellemiségében álmodta meg. A Lancôme megvalósítja álmát: a nőket ünnepli, és a boldogság útjára tereli őket. Mivel a nők a történelem során folyamatosan változtak, folyamatosan megújultak, a márka nyomon követte az evolúciójukat, a lehető legközelebb maradva törekvéseikhez. A siker új víziója alakot ölt. Az Idôle a győztes nőiesség illata.” – Françoise Lehmann, globális brandigazgató
A koncepció
Idôle. A Lancôme-örökség új névvel bővült a feminin illatok terén.Anév, mely évtizedek óta létezik az univerzumban, magától értetődő volt. Ezzel a döntéssel a Maison büszkén hirdeti önazonosságát, és a jövő megírására készül. Csupán öt betű, de annál sokatmondóbb: aura és erő. Mégis lágy és gyengéd. Anők új generációját képviseli, akik meghódítják a világot anélkül, hogy feláldoznák nőiességüket,mindannyian közösen menetelve a Lancôme ikonikus ô kalapja alatt. Ravasz utalás az új illat emblematikus üvegére, emlékeztető a karakterisztikus glóriára, az Idôle a siker új vízióját testesíti meg: valami, ami összeköt, nem pedig szétválaszt. Siker, mely a nőket inspiráló vezetőkké alakítja, nem pedig elérhetetlen istennőkké. Az egyéni siker megosztása és továbbadása mások inspirálására, hogy higgyenek magukban. Egyéni megvalósítás, mely túlmutat az egyéni határokon, és befolyásolja a kollektív erejét a közösségnek. Mivel minden nőben rejlik egy idol, és mivel minden nő egy idol, az Idôle egy egyesítő hívószó. Új név a Lancôme-örökségben, ami minden eddiginél különlegesebben cseng. Invitáció arra, hogy higgy magadban, múld felül önmagad, hogy alakíts egy új utat: a sajátodat.
Az üveg
Az Idôle üvege az egyik legkarcsúbb a világon, mindössze 15 mm vastag. Ez a finom részlet egy szigorúan geometrikus szerkezetet és az ideális arányokat hangsúlyozza. Könnyen kezelhető. A szellő megragadása. Akézbe finoman passzol, mintha mindig is oda tartozott volna. Az üveg olyan vékony, hogy szinte úgy tűnik, mintha az illat magát ölelné körül a tenyérben. Mágikus érzés. Példátlan. Több mint teljesítmény, az Idôle üvege szimbólum. A tökéletesen időtlen Idôle üveg olyan tárgyként szolgál, ami rendíthetetlenül repüli át a trendeket. Elérhető különböző újratölthető formákban, a környezet védelmének érdekében. Az üveg kompatibilis a La Recharge elnevezésű illat szökőkúttal, ami lehetővé teszi az üveg újratöltését bizonyos eladási pontokon, egy teljesen innovatív megoldásban. Ez a tartós üvegcse utazóbarát, köszönhetően a tokoknak, amik egyediséget és védelmet biztosítanak, hogy mindenhova elvihető legyen.
“Míg évtizedekig a külcsín diktálta a szépségipari termékek dizájnját – melyek uralták a fürdőszobáinkat és leigázták az átlagost -, manapság a hangsúly az utazóbarát és súlytalan kiszerelésre került. Emiatt ez a könnyen kezelhető, bohókás parfümös üveg, mely pontosan illik a tenyérbe, lapos kiszerelése miatt akár könnyen zsebbe is csúsztatható és bárhova magaddal vihető. Tökéletes társ, melynek extrém kinézete hozzájárul extrém különbözőségéhez.“ – Chafik Gasmi
Az illat
Egy új formája a pézsmás -ciprusos virágillatnak, az Idôle egy igazi vívmány. Egy bőrillat, ami egyszerre kényelmes viselet és erőteljes, gyengéd, de mély benyomást keltő. A tisztaság és ragyogás érzése. A magabiztosság és feminitás aurája, a világ meghódítására .
Fejjegy: itáliai bergamott esszencia, körteakkord
Szívjegy: tiszta & ragyogó akkord, ispartairózsaszirom-esszencia kizárólag aLancôme számára, Grasse -i centifolia rózsaabszolútum, rózsavíz, indiai jázmin, grandiflorum szuperinfúzió kizárólag a Lancôme számára, egyiptomi jázmin grandiflorum abszolút, arab jázmin-abszolút
Alapjegy: indonéziai pacsuliesszencia, texasi cédrusfrakció-esszencia, pézsma (Moxalone,Sylkolide,Ambrettolide), prémium madagaszkári vanília kivonat kizárólag a Lancôme számára.
A parfümőrök
Egy közös alkotás, az Idôle megvalósulása három talentum munkájának az eredménye. Három női parfümőr három kontinensről. Három különböző életút, három érzék, három karakter. Egy, közös szerelem a parfümök iránt. A kollektív szenvedély egy új, univerzális függőség megalkotására Shyamala Maisondieu, Adriana Medina and Nadège Le Garlantezec közös munkájának köszönhetően született meg az Idôle illatjegye, a letisztult akkordra alapozva. Fegyelem és intuíció kombinálása mellett hármójuk egyedisége járult hozzá az illat különleges jellegzetességéhez.
Profitálva multikulturális hátteréből, Shyamala Maisondieu Malajziában nőtt fel, Európában tanult, dolgozott Hong Kongban és Párizsban. A természethez való szoros kötődése miatt Shyamalát elbűvölték a rózsa és jázmin tökéletes arányai, amik egy természetes, ragyogó virágosszív megalkotására ösztönözték.
Igazi párizsiként Nadège Le Garlantezec Franciaországot képviseli sajátos eleganciájával, valamint a parfümériák által képviselt tradíciókhoz és szakértelemhez való ragaszkodásával. Precíz és aprólékos; számos tesztelés eredményeként sikerült megtalálnia a tökéletes egyensúlyt a pacsuli és pézsmák közt ahhoz, hogy az Idôle elérje hosszan tartó, teljes, élénken fehéres ciprusillatát.
Kolumbiai születésű amerikaiként Adriana Medina azonnal elnyeri az emberek szimpátiáját spontán, sziporkázó személyiségével. Kreatív stílusa is ezt a karaktert tükrözi, azonnali vonzerőt kölcsönözve illatainak. Az Idôle számára egy játékos, sugárzó nyitóallűrt tervezett, amiben a pezsdítő bergamott kiemeli a körtés jegy pikánsságát.
Szoros együttműködésben, egymást kiegészítve a kreátorok létrehozták az első letisztult virágos -ciprusos illatot a piacon. A kollektív szenvedély egy új,univerzális függőség megalkotására.