Minden fiatal férfi életében egyszer minimum egy üveg Hugo Boss parfümöt elhasznál. Őszinte legyek? Nem csodálom! A Hugo Boss illatok kiváló belépők a parfümök világába: könnyen befogadható, teljesen casual illatok, nem túl drágán, ugyanakkor van bennük annyi kraft, hogy minőséget képviseljenek, amely érezhető is az illataikon. Szóval gimis ballagásra simán mehet az unokaöcsinek egy üveg Hugo Boss parfüm, azon belül is a fiatalos, vagány Hugo Boss Hugo Man vonal. Én is a húszas éveim elején javában locsoltam magamra a Deep Redet és annál jobbat nem is tudtam elképzelni (na jó, ez 2000-ben volt). A Boss Orange is nagy utat járt be, és a tinik körében az alap Boss volt a menőség felsőfoka.
A HUGO MAN ÚJ KORSZAKBA LÉP
Új korszakba lépett és figyelemfelkeltő csavarral újult meg a HUGO MAN, az ikonikus parfüm, melynek vagány kampánya felteszi a kérdést: Én HUGO vagyok… Hát te? A HUGO illat nemzetközi nagykövetével, a zenész Liam Payne-nel kampányoló HUGO MAN továbbra is a márka alapértékeit, az egyéniséget és az önkifejezést képviseli.
ÚTTÖRŐK ÉS KALANDOROK SZÁMÁRA
A Colin Tilley-rendezte kampányfilm pillanatképek sorozata, amelyek arra szólítanak fel, hogy éld meg a pillanatot és határozd meg saját szabályaidat. A jelenetek Liamről, ahogy a színpadon áll, valamint a HUGO spirituális otthonának, Berlinnek a szabad bemutatása olyan atmoszférát kölcsönöz, amellyel a film megragadja a lehetőség és a kaland szellemét. A német főváros adja az – Alasdair McLellan által készített – magával ragadó kreatív kép hátterét, melyen Liam egy tetőn a város fölött a TV toronnyal a háttérben jelenik meg. Berlin testesíti meg a HUGO szabadszellemű lelkületét. A HUGO márka azoknak szól, akik elég bátrak kilógni a tömegből és mernek mások lenni.
EGY MODERN ÉS FÉRFIAS ILLAT
A HUGO MAN összetéveszthetetlen, flaska formájú, átlátszó üvege új design-t kapott a HUGO logó felnagyított változatában. Minden üveg 98%-ban újrahasznosított kartonból készült, matt dobozban található, a fenntarthatóság érdekében celofán csomagolás nélküli. Az 1995-ben alkotott eredeti illat – ez az aromás-gyümölcsös kompozíció – megragadja a kockázatvállaló, spontán és merész férfiasságot, ami pont olyan meghatározó ma, mint az első bemutatása napján. A frissítő, pezsdítő HUGO MAN egy magabiztosságot és tettrekészséget inspiráló illat, energizáló, zamatos zöldalma fejjeggyel, aromás jegyekkel és fenyőbalzsammal. Összehasonlítva a Hugo Boss Boss Bottled szériával, a Boss Bottled egyértelműen a komolyabb, dominánsabb férfiillat. Erőteljesebb, maszkulin jegyekben gazdagabb. A Boss Man gyümölcsös, friss jegyei inkább élénkebb, lendületesebb stílust képviselnek.
MEGHÓDÍTANI A LEHETETLENT
Az ikonikus illat energiáját és a modern HUGO család szenvedélyes, szabályszegő lelkesedését összeolvasztva, az új HUGO MAN kampány minden olyan személynek szól, aki elég bátor csordultig tölteni az élet poharát minden egyes nap.