Hmm, ezen a héten igazán izgalmas újdonságokról olvastam:
Clean White Woods
A tisztaságillatok koronázatlan királynője, a Clean márka megjelentette első fás parfümjét, a White Woods parfümöt, mellyel természetesen nem csapnak át az erőteljes, fűszeres parfümök körébe, csak éppen a púderes vonal mellett a másik puha, finom vonalat is meglovagolják, és ezek a fás parfümök. Jaj, de jó lenne, ha itthon is kaphatóak lennének a Clean parfümök….
Chloe Roses De Chloe
Igen, már 2 éve jelent meg kifejezetten rózsás limitált Chloe parfüm, annak ellenére, hogy a Chloe parfüm maga is rózsás. Most itt a rózsa újraértelmezése, muszáj lesz kipróbálni.
Kenzo Flower in the Air
A “pipacsos Kenzo” immáron x. limitált kiadását éli, őrület, hogy mekkora karriert futott be az illat röpke 13 év alatt. Az új, In The Air változat modern és könnyed virágos változat Alberto Morillas pipettáiból. A reklámkampány mindenesetre nagyon jó lett!
Gucci Made to Measure
Ez az új férfiparfüm a Gucci Premiere “férfi” változata, mondhatni párja, olyan “világi és kifinomult férfiaknak szánva, akik mindig a legjobbat követelik ki maguknak.” Az isteni James Franco helyes kis bajuszban, bejön!
Justin Bieber The Key és Selena Gomez Vivamore
Összecsap a parfümös polcon a két ex, hiszen szinte egyszerre jelentetik meg új parfümjüket. Justin Bieber a The Key nevű parfümje, mely újfent nőknek szól (számomra még mindig érthetetlen, de ha ez kell a tiniknek…) és Selena Gomez Vivamore édes-cukros parfümje nem biztos, hogy itthon is elérhető lesz.