Armani Code Parfum – új megjelenés

Kétség kívül az egyik legnépszerűbb férfiillat az Armani Code, gyakorlatilag a 1 Millionnal karöltve határozták meg a 2000-es évek férfi illattrendjét. A hype ma sem csitult, köszönhetően Armani mester nagy ötletének, aki túllépve a férfiaknál szinte íratlan szabályként kezelt eau de toilette töménységen, a Code-ot megjelentette parfüm változatban. Bumm, a siker nem maradt el, veszik, mint a cukrot. Nyilván a spanyol viaszt nem kell azóta sem feltalálniuk, elég ha egy kicsit ráncfelvarrják a vizualt, vagy arcot cserélnek a kampányhoz. Ez az idén megtörtént, így esett, hogy az Armani Code Parfum legújabb reklámfiljében Regé-Jean Page szerepel, akibe a fél világ szerelmes a Bridgerton sorozat óta (én is…). Nézzétek csak:

“Az ARMANI CODE PARFUM újraírja az időtlen férfias illat kódját – az erőteljes és csábító Tonka Bean-t az írisz, a zsálya és a bergamott friss jegyeivel ötvözi, hogy egy fás illatkeveréket hozzon létre, amely hosszan tartó és egyedülállóan jellegzetes. Az ARMANI CODE PARFUM egy olyan férfinak szól, aki újraírja a férfiasság kódjait – egy új csábítás, amely karizmatikus, egy magabiztosság, amely kifinomult, és egy önkifejezés, amely hiteles.”

 



Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

  • Facebook
  • Twitter