Nnna, ilyen egy jó parfümreklám

Lehet, hogy sorozat van születőben?! A jó és a béna parfümreklám.
Caron megcsinálta! Olyan gyönyörűséges ez a reklámfotó, és minden szempontból hozza azt, amit egy jó parfümreklámtól én személy szerint elvárnék: egy érzést, hangulatot közvetít, amit jó esetben a parfüm jelképez majd ad át, ha magunkra fújjuk; szép a fotó, és kellőképp izgalmas ahhoz, hogy a figyelmet felkeltse legalább annyira, hogy a drogériában megkeressük és kipróbáljuk ezt az illatot. Az üvege bármelyik piperepolc dísze lehetne, nekem nagyon tetszik!

A Caron Parfumes híres a gyönyörűséges, szinte barokkos beütésű üvegjeiről, és 1911 óta több klasszikusnak számító illattal ajándékozott meg minket. Ez az új parfüm, a Parfum Sacre eau de Parfum Intense egy régebbi illat, a Sacre (1991) újragondolt változata (egyre divatosabb ez az renew parfumes…nem értem, miért...). Nem egy könnyed nyári illat az összetevői alapján: orientális-fűszeres illatjegyei a szegfűszeg, fahéj, bors, rózsa, jázmin, pézsma, vanília és a mirha. Az illatjegyek és a reklámfotó alapján egy egzotikus, erőteljesen (dzsungelfeeling vagy Avatar hatás?) fűszeres édes illatra számítok. Rám teljes mértékben hatott a reklám, mert alig várom, hogy kipróbálhassam…



Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

  • Facebook
  • Twitter