A napokban botlottam bele egy cikkbe, melyben a Victoria’s Secret legújabb parfümjének, a Victoria’s Secret Paris-nak a reklámját boncolgatták, miszerint eléggé degradáló, macsós a kisfilm, amelyben a modell csak mocorog egy széken, majd elsétál, míg a “háttérben” két férfi éppen kibeszéli őt. Íme:
Nem is tudom, engem annyira nem botránkoztat meg, láttam már ennél bénább reklámot is, tény és való, hogy a parfümiparban újító, formabontó reklámot nehéz kitalálni (vannak kivételek, lásd Kenzo World kisfilmje).
A Victoria’s Secret márka szerintem kifejezetten egy jól pozicionált márka, 1977 óta ha fehérnemű, akkor Viktória titka, s ki ne hallott volna a Victoria’s angyalokról, a márka divatbemutatóinak tökéletes testű modelljeiről (akik mind megvoltak Leonardo di Caprionak, jujj…). Roppant okos módon felismerték, hogy a fehérneműk mellé testápoló termékeket célszerű kínálni, így épült ki egy már hatalmas beauty birodalom, felsorolhatatlanul sok illattal, testpermettel, parfümmel, testápolóval és sminktermékekkel. Én is kaptam anno egy szeretetcsomagot a barátnémtól, tele VS termékekkel, és imádtam őket! Én a Pure Seduction edt-t használtam tusfürdővel és testápolóval (merthogy minden illathoz tartozik testápoló, tusfürdő és testpermet is). De érdemes a márka parfümjei között válogatni, nagyon csajos üvegekben kaphatóak.