Lehet, hogy régimódi vagyok, de én kifejezetten szeretem a hagyományos patikai szereket, azokat, amelyeket a patikusok kevernek ki bizonyos receptúrák alapján. Van kedvenc arckrémem, testápolóm, gyereknek lázcsillapító kúp, fogzás elleni ecsetelő, és még sorolhatnám. Valahogy a régi orvoslást idézi fel bennem, és ez pedig azt az érzetet kelti, hogy az a szer bizony működni fog. Nem tehetek róla, így vagyok összerakva. A patikákban ma már lehet kapni számos márka arc – és testápoló készítményeit, de amikor egy patika termékei válnak mainstream, nemzetközi márkává, nos ez ritka. Éppen ezért csillant fel a szemem, amikor megtudtam, hogy Budapesten a Westend City Centerben megnyílt az első, itthoni Kiehl’s szaküzlet, melynek termékeit eddig csak külföldi útjaim során tudtam kipróbálni, vagy éppen csak sóvárogtam utánuk.
1851-ben a New York-i East Village-ben nyílt az első Kiehl’s patika, családi vállalkozásként, melyet később Irvin Morse vett át, aki tanulóként dolgozott a patikában, és remek üzleti érzékkel ötvözte a hagyományos patikai szereket a modern innovációkkal, valamint nagy hangsúlyt fektetett arra, hogy a széleskörű kozmetikai, kémiai és növénytani tudást használjon fel termékeiben. Mivel valóban a vásárlók igényeire szabtál termékeiket, ezért nagy hangsúlyt fektettek arra, hogy az egyes termékeket a lehető legalaposabban készítsék elő, akár 3-5-ször több időt szánva kifejlesztésükre. A patikai hangulatot idéző, egységes, letisztult üvegek, külső lehetővé teszi azt is, hogy a magas minőségű kozmetikumokat alacsonyabb áron forgalmazzák.
Nagyon szimpatikus a márka innovációja, ahogy reflektál a nagyvilág ritmusára, értékeli a humort, és valóban a vásárlókért van. A Kiehl’s híres arról, hogy nem igazán fordítanak nagy összegeket a pr-ra, inkább ingyenes mintákkal, szakszerű tanácsadással próbálják a vevőket megnyerni, illetve hisznek abban, hogy az elégedett vevő jó hírét viszi a világban a márkának. Ha ez nem így lenne, akkor nem ünnepelhette volna a márka fennállásának 160. évfordulóját.
A Kiehl’s-nek természetesen vannak ikonikus termékei is, amelyek szinte a márkával egyidősek, ilyen a testápolók sztárja, a Creme de Corps és minden pézsmás illatok atyja, az Original Musk (hamarosan bővebben a blogon). Amit pedig vétek nem kipróbálni, az a best seller Midnight Recovery Concentrate, egy olyan esszenciális szérumolakj, amely 99,8%-ban természetes összetevőkből áll, és bőrsimító, regeneráló hatása legendás.
A Kiehl’s kínálata minden igényt kielégít, arcápolás, napvédelem, testápolás, hajápolás egyaránt megtalálható a Kiehl’ kínálatában, külön szegmenst kaptak a férfiak, és az ő speciális igényeik, valamint az illatok, melyek csúcsa a már említett Original Musk (uniszex), és a 2012-ben megjelent Aromatic Blends edt sorozatuk.
Hamarosan bővebben jövök részletekkel, természetesen javában tesztelem az Original Musk-ot, és azokat az arcápoló termékeket, amelyeket számomra javasoltak bőrápolási tanácsadás keretében. Csak biztatni tudlak benneteket, hogy látogassátok meg a Westendben található Kiehl’s üzletet, ahol személyre szabott bőrápolási tanácsadás keretében mindenki a bőrének megfelelő termékeket próbálhatja ki.
Andrea