Hölgyeim és Uraim, íme az őszi szezon legjobban várt illata, a Gaultier Divine!
30 évvel az Illatház első illatának megjelenése után itt egy igazi „Classique” – ahogyan a szakértők mondanák, amely a Jean Paul Gaultier kvintesszenciájára hagyatkozva született, azaz azon örökség köré épül, amely a nőiesség új megnyilvánulásait emeli piedesztálra: sokrétű, érzéki, szabados. Ezek jobban előtérbe kerülnek, mint valaha. Felháborítóan csajos. Vakmerően hízelgő. Tagadhatatlanul nőies.
„Légy önmagad! De, ne úgy!” – A társadalom a kezdetektől fogva próbálja a nők helyett eldönteni, hogyan viselkedjenek, hogyan legyenek nőiesek. Ennek ellenpólusaként a nőiesség minden kivetülését dicsőítve, átölelve a különbözőségekben rejlő gazdagságot, a Gaultier-istennők megszabadulnak a nemekre kivetett, meghatározott kliséktől és szabadon ünneplik nőiességüket.
Szexik, lázadók, emberiek, csodálatosak; ezek az élő, lélegző istennők kérdés nélkül ötvözik a nőiességet és az egyediséget egyetlen fűzőbe öltöztetve. Ez nem más, mint az utánozhatatlan, napfényes eau de parfum hatása, mikor a bőrrel érintkezik. Virágos, édeskés egy csipet sós tengerrel. Megalkotója Quentin Bisch. Vegán, állatkísérlet mentes, 90%-ban természetes eredetű összetevők felhasználásával készült, melyeket felelős forrásból szereznek be, így ez a csodás formula minden idők legjobbja lett.
A virágos és ínyenc összetevők közt létrejövő finom ellentétet a sós felhang egyenlíti ki… fenséges, napsütötte, lenyűgöző á la Gaultier. A liliom érzékiségével kitűnik a fehér virágcsokorból, míg a tökéletes habcsók krémes, édes jelleget hoz az illatba. Példátlan függőséhet okoznak ezen jegyek, melyeket a sós tengeri szellő ellentétez, amelyet megérezve egyenes út vezet az illathoz. Meglepő, függőséget okozó, elragadó: egyszerűen csodás.E
Míg az alsóneműs megkülönböztetést igyekezett elrejteni a kifutón, a Jean-Paul Gaultier fehérneműivel a popkultúra provokatív szimbólumává vált.
Vonzó, formabontó, még annál is formabontóbb… Minden nő, aki saját egyéniséggel és ambíciókkal rendelkezik – legyenek azok bármily nagyok is – hozzájuk passzol igazán a Gaultier Divine elképzelés. A Gaultier Divine fűző többé nem egy finom darab csupán. Maga egy kimunkált ékszer, az erő szimbóluma. Az erős nők szimbóluma, mely a márka DNS-ében is kódolva van. Ezt a testet most is elkíséri az ikonikus fémdoboz, mely mostanra makulátlanná, sugárzóvá vált a tűző nap fényében.E
Színésznő, modell, aktivista, a társadalmi igazságosság élharcosa, egy igazi feminista, aki 2016-ban egyike volt a Time Magazin Legbefolyásosabb tinédzsereinek. A Harvardon diplomázott, továbbá az Eighteen x 18 platform kitalálója, amely az amerikai fiatalokat ösztökéli arra, hogy vegyük ki részüket a szavazásokból. Ő nem más, mint az ezerarcú Yara Shahidi. A végsőkig elszánt személy, így a márka törekvéseinek tökéletes képviselője. Keményen kiáll a nők jogaiért és azért, hogy szépnek, egyedinek érezhessék magukat, valamint büszkén vállalják egyediségüket. Ugyan ki más lenne csodálatosabb választás erre a nagyívű megjelenésre?
Ragyogó és örökké izzó. Yara a Jean-Paul Gaultier High Couture vonalát képviselő fűzőben jelenik meg. Az afrikai-amerikai-iráni istennőt további istennők társasága veszi körül: Lola Rodriquez, Thando Hopa, Tess McMillan, Janet Jumbo és Ana Elisa de Brito, hiszen egy csillag nemcsak egyedül ragyog az égen. Ezek a nem mindennapi, tettrekész nők egyediségüket ünneplik és ugyanerre ösztönöznek minden nőt.
Egy külön univerzum a mítikus nap szívében: ezek a múzsák a saját kezükbe veszik sorsukat, majd egy üvegbe zárva a tengerbe dobják, és rögtön elragadja őket a tengeri utazás sebessége. Viharjelzés jön Raphael Diogo-tól! A kapitány a Le Male Elixir fedélzetén. Egy filmes örökzöld elevenedik meg, de a kampány egy zenei kincset is felmutat: most először a Casta-diva c. remek, a Jean Paul Gaultier filmek állandó áriája a fenséges Maria Callas tolmácsolásában hallható, melyet a Massive Attack remixelt.