A mai napon nincs aktuálisabb illat, mint Jesus del Pozo Halloween illata. Akarom mondani Halloween Halloween illata, ugyanis az 1997-es J.del Pozo illat a 2010-es években önálló márkaként újult meg, és Halloween márkanév alatt számos illat fut.
Jesus del Pozo Halloween a varázsital, amely 1997 óta elvarázsolja a világot. Titkai és játékai a legfőbb kincsei, a csábítás fegyvere, egy érinthetetlen valóság misztériuma. A Halloween egy varázslatos utazás, egy utazás varázslatos helyeken keresztül. A virágok ragyogása, a fűszerek csábítása és a fa melegsége. Egy titkos szűrő, amely egy olyan helyre szállít minket, ahol bármi megtörténhet.A légies romantika, a végtelenbe tekintés, az örök tavasz rejtélye, amelyet egy pillanat varázsa és misztériuma idéz elő, amely átalakítja a valóságot.
A J.del Pozo Halloween egyértelműen a korai 2000-es évek slágerillata volt. Akkor éltem bulizós életemet, és elmondhatom, hogy minden második fiatal nő ezt az illatot használta. Egyedi, bárhol felismerhető illata volt az, ami miatt annyian szerették, én nem vettem, mert annyian használták körülöttem, hogy nem illett volna már hozzám.
Jesus Del Pozo – A Halloween parfümmárka ihletője, aki Madridban született. Széleskörű végzettséget szerzett az ipari mérnöki kartól a belsőépítészeten át az építészetig. Fiatal korában, főiskolai tanulmányai alatt beutazta Európát, amikor végül a festészetet és a designt választotta szakiránynak. Munkásságát a “Legjobb nemzetközi kollekció”, a “Legjobb divattervező” és a “Spanyol divatvilág ikonja” díjakkal jutalmazták. Jesús del Pozo a textúrák és a minőség szakértője. Képzelete alapján alakítja ki a textíliákat, amelyeket a női testhez igazít. Del Pozo minden alkotása a formák, színek és textúrák szintézisének és absztrakciójának eredménye.
A Halloween parfümök fő jellemzői az elegancia, az egyediség, a minimalizmus és az érzékiség. Ezeket az illatokat a trendi és álmodozó fiatal nőknek és a vagány és adrenalint kedvelő fiatal férfiaknak tervezték. A halloweeni kollekciókban többféle illat fedezhető fel, így sokan megtalálhatják kedvenc illatukat. Mind a női, mind a férfi illatok Eau de Toilette-ek, amelyek egyedülálló illatjegyeikről és hosszú élettartamukról híresek.
A régi illatot Max Gavarry alkotta meg, és egy titokzatos nőnek, egy vámpírnak szentelte. Lágy és púderes ibolya, zöld lime és zöld banán jegyek nyitják ezt a romantikus kompozíciót. A szívjegyben magnólia, ibolya jegyek, csábító tuberózsa borsos jegyekkel fűszerezett ritmusában ketyeg. Az alapjegy tejes – meleg szantálfával, aromás tömjénnel, mirhával és madagaszkári vaníliával gazdag. Az üveget szintén Max Gavarry tervezte. Az új illat minimálisan tér el az elődtől, az 1997-es verzió ráncfelvarráson esett át, a legtöbb állati és növenyi összetevőt szintetikus összetevőkre cserélték.