Az avantgárd japán divattervező igencsak játékos márkája a Comme des Garcons, amely meglepő módon hasít a niche parfümmárkák között. Talán úttörő niche márkaként is apsztrofálhatjuk, hiszen a legendás 8 88, vagy a Comme des Garcons2 évekig meghatározták a niche parfümtrendeket. Magam részéről néha már too much a márka, de az Amazingreen és a Rouge szenzációsak!

ROUGE Eau de Parfum
A transzcendens, a szenvedély és a földi valóság találkozása. A transzcendens találkozik a földivel. Csábító füstölő összefonódva növényi gyökerekkel. Merészen lángra lobbantott, tüzes fák. Gyantás mélység, melyet cékla fényei világítanak meg. Az ellentétek szertartásos összecsapása. A lángoló harmóniák radikális kinyilatkoztatása. A Rouge szándékos túladagolás és elragadtatott kifejezés révén váratlan összhangot teremt. A vágy olfaktív gyülekezete.” – Comme des Garcons.
A piros üvegflakonba öltöztetett ROUGE a rózsaszín bors, a cékla és az élénkítő gyömbér élénk és vibráló illatát ötvözi egy lüktető, jeges, mentolos akkorddal. A kompozíció tartalmaz egy mély, fás pacsuli jegyet is, amely kontrasztot alkot a dinamikus indítással, az alapban pedig füstölővel és meleg labdanummal keveredik.
Illatjegyek: rózsaszín bors, cékla, gyömbér, menta, pacsuli, tömjén, cistus labdanum.
