Carolina Herrera bemutatja új, rendkívül nőies illatát:
Good Girl Eau de Parfum Suprême merész, szabadgondolkodású nőknek
A Good Girl Eau de Parfum Suprême az eddigi legellenállhatatlanabb Good Girl illat. Merész, a parfümkészítés szabályait megkérdőjelező formulájával az új nőies illat arra bátorít, hogy lázadjunk a megszokott rend ellen.
A Suprême visszanyúl a kezdetekhez, és az emblematikus fény-árnyék kontraszttal játszik, amelynek az első Good Girl illat elsöprő sikerét köszönhette 2016-ban. A kirobbanóan energikus formula új jelentéssel ruházta fel a Carolina Herrera márka ikonikus virágát, a jázmint.
A gazdagon illatozó buja bogyós gyümölcsök és a túláradó tonkabab előhozzák a fehér virágok pajkos, rakoncátlan oldalát. A tonkabab pazar érzékiséget áraszt; a bogyós gyümölcsök lédús zamata csábító. Amikor a finom és ragyogó egyiptomi jázmin találkozik a sötét tónusú merész illatpárral, egyesülésük kirobbanó ereje szétzúzza a megszokásokat, berögzöttségeket. Az ellentétek harmóniája arra ösztönöz bennünket, hogy tágítsuk saját határainkat.
„A Good Girl a női lélekben rejlő kettősség, a fény és árnyak együttes jelenléte előtt tiszteleg. Ha tudatában vagyunk sokszínűségünknek, erősebbek lehetünk. Akkor leszünk igazán önmagunk, ha személyiségünk minden oldalát elfogadjuk, köztük a lázadót is. Néha muszáj fittyet hányni a szabályokra”, vallja Carolina A. Herrera, a Ház Beauty részlegének kreatív igazgatója. „A nők rossz kislány énje rendkívül erős és csábító. Már régóta vágyom arra, hogy olyan illatot kreáljak, amely összeköttetést teremt belső lázadó énünkkel: hiszen olyan jó rossznak lenni!” Az eredmény: Good Girl Eau de Parfum Suprême.
Energikus keleties illatkompozíció
A pazar Suprême formula kaméleonhoz hasonló személyiségünket idézi meg. A keleties-gourmand illat kiváló minőségű összetevőket tartalmaz avantgárd szerkezetbe foglalva, amellyel új értelmet nyer ez az illatcsalád. A fejjegynél a bogyós gyümölcsök a pajkosságot emelik ki. „Gourmand karakterük emlékeket idéz meg és visszaröpít bennünket gyermekkorunkba”, meséli a parfümőr Louise Turner. A szívjegyben az egyiptomi jázmin afrodiziákum jellegét a bogyók pézsmás árnyalata hangsúlyozza. Ez az első alkalom, hogy az intenzív illatáról híres egyiptomi jázmin helyet kapott egy Carolina Herrera illat összetevői között.
Az emblematikus duó csáberejét tovább fokozza az alapjegyben megbúvó tonkabab krémes textúrája. A Good Girl illatok történetében a Suprême parfümben található meg a legnagyobb arányban a meleg akkorddal csábító tonkabab. Ez az összetevő egybefonódik a hagyományosan férfi illatokban megtalálható vetiverrel. Ez az elem azonnal szublimál és modern színezetet kölcsönöz a formulának. „Rendkívül elegáns összetevő, olyan, mint a buborék a pezsgőben; légiessé varázsolja az illatot”, vallják a parfümőrök. A rendkívül egyedi duó illatelegye modern jelleggel gazdagítja a keleties-virágos parfüm illatkategóriát.
A fekete szín és a csillogás csábereje
A Suprême illatüvege őrzi az első Good Girl ikonikus sziluettjét. A dizájn azonban most még lenyűgözőbb és ellenállhatatlanul odavonzza a tekintetet: a cipőt formázó új illatüveg lakk feketével indít, majd fokozatosan csillámos feketébe tűnik át, a sarok pedig aranyszínben pompázik. A három színárnyalat a Carolina Herrera Ház három értékét jeleníti meg.
Fekete, megannyi nüansz, egyszerre szembeötlő és kifinomult. Verhetetlen színárnyalat, többet rejt, mint mutat. A fekete ikonikus jelenség, akárcsak azok a nők, igazi femme fatale-ok, akiknek Carolina Herrera első divatbemutatóját ajánlotta 1981-ben. Csábító és titokzatos; játékos és pimasz. A Carolina Herrera márka egyik alapszíne épp olyan sokrétű, mint a női lélek. Csodálatos díszítőelem bármely színnel kombinálva. Karcsúsítja az alakot, és kiemeli a többi szín szépségét.
Az apró csillámló darabkák a fényirány függvényében csillognak hol erősebb, hol finomabb intenzitással és a női lélek egyedi, kiszámíthatatlan természetét szimbolizálják. A velünk született csáberő és kaméleonszerű természetünk metaforái. A fémes színárnyalatok, a luxust megidéző csillogás a márka születése óta folyamatosan a dizájn szerves része. Arany, mókás és ragyogó, mindig is meghatározó szerepet töltött be a divatház színpalettáján.
Tökéletes cipők
A cipők vezérmotívumnak számítanak az egész világon. „Amulettként működnek. Abszolút osztom Bette Midler véleményét; Hiszek abban, ha egy nő a neki rendeltetett cipőt hordja, képes meghódítani a világot”, vélekedik Carolina A. Herrera. Az erőt sugárzó nőiség eme metaforája azt szemlélteti, hogy jó vezetőnek lenni és eközben ízig vérig nőnek maradni összefonódó jelenségek. „A stílus ragyogóbbá és magabiztosabbá tesz. Ki állítja azt, hogy egy stílusos nő nem lehet vezető?”, vallja Carolina A. Herrera.
Carolina Herrera Good Girl Supreme edp 30ml – 25.800Ft
Carolina Herrera Good Girl Supreme edp 50ml – 37.800Ft
Carolina Herrera Good Girl Supreme edp 80ml – 48.600FT
A Carolina Herrera márkáról
A Carolina Herrera nemzetközi divat és illatház, amelyet sokszínű stílusa, örömet és magabiztosságot sugárzó életszemlélete tett nemzetközileg elismertté. Az 1981-ben Carolina Herrera által megalapított, saját nevét viselő márka női, férfi és gyermek készruhákat és kiegészítőket, valamint menyasszonyi ruhákat és parfümöket kínál. 1988-ban kezdődött meg a márka kalandos utazása az illatok világába az első parfüm piacra dobásával. 1996-ban, a 212 illat debütálása kapcsán csatlakozott a márkához Carolina Herrera lánya, Carolina Herrera de Baez, majd 2020-ban a Beauty részleg kreatív igazgatójává nevezték ki. Ma már több mint 20 illatot felölelő portfólióért felel, beleértve a Herrera Confidential kollekciót, a CH, Bad Boy, valamint a hihetetlenül népszerű Good Girl és 212 illatokat, továbbá a márka első smink kollekciója, a Carolina Herrera Makeup is hozzá tartozik. Az illatmárka világszerte jelen van, több mint 120 országban. Ízig-vérig New Yorki karakterével, a Herrera Ház három márkát ölel fel: Wes Gordon kreatív igazgató vezetésével a Carolina Herrera New York a bátor és ragyogó nőket képviseli, aki mernek kitűnni a tömegből egyedi stílusukkal. A CH Carolina Herrera merész, szoláris és szabadszellemű állásfoglalást képvisel a divat és szépség terén. Végül a 212 Carolina Herrera a New-York-ban élő fiatal generáció energiától kicsattanó életérzését testesíti meg, akiknek életét a partik és a közösen megélt élmények határozzák meg. A márka közismert jellemzője, hogy egy árnyalatnyi lázadó színezetet is belecsempész az elegáns kollekciókba. A divat- és szépség kollekció egyaránt azt az ikonikus stílust és könnyed eleganciát sugározza, amely az alapító, Carolina Herrera nevéhez vezethető vissza. A márkával kapcsolatos legfrissebb hírek megtalálhatók az Instagram-on @carolinaherrera és a Facebook-on Facebook.com/CarolinaHerreraNY.