Az Azzaro felismerte, hogy bizony egy nemzetközi márkának időközönként megújulásra, fazonváltásra van szüksége. Az Azzaro férfi illatai igen népszerűek, de valljuk be, nem annyira lendületesek, mint a manapság divatos márkák 1-1 darabjai. Inkább a klasszikus vonalat képviselik, az Azzaro Chrome és a Pour Homme az érett férfiak kedvelt illata. Tudjuk, hogy a 1 Million hatalmas sikere után minden márka igyekszik megalkotni a maga ütős, fiatal és pimasz illatát. AZ Azzaro megrázta magát, és 2016-ban egy olyan férfi vonalat enged útjára, amely kiváló alternatívája, vonala lesz a 1 Million, Black XS, Armani Code YSL La Nuit l’Homme parfümöknek.
Azt a leragasztott szemöldököt nézzétek! 🙂 Nagyon vagány! Egy kis harci sérülés egy kis kakaskodásból, mennyire macsó már! Loris Azzaro, a márka alapítója szerint egy illat a csábítás fegyvere, s innen kanyarodunk a tölténytár formájú parfümös üveg felé.
“Az Azzaro Wanted férfi illat az új korszak első bevezetése, és megtestesíti a márka értékeit a tökéletesség felé haladva. A cél az, hogy a márka két ikonikus illata, az Azzaro Pour Homme és a Chrome mellett ez legyen a férfi illatok harmadik pillére. A „márka, mely ünnepli az életet” újjászületésének egy új szimbóluma: egy erőteljes A betű annak a stilizált napnak a közepén, melyet a márka új Azzaro Parfums kreációinak pecsétjévé választottak. Az Azzaro Wanted annak a férfinak az illata, akinek minden lehetséges és minden jól sikerül. Életerős, kirobbanó, vonzó, magával ragadó férfi, akit a többi férfi irigyel és a nők vágynak rá. Szabadszellemű, lázadó lelkű, úgy éli az életét, ahogy neki tetszik, kész követni az ösztöneit, megváltoztatni a játékszabályokat egyik pillanatról a másikra. Merész, tántoríthatatlan magabiztossággal kockáztat, vakmerően kigúnyolja a sorsot, hogy azt kapja, amit akar.”
Ahogy a kisfilmből is látszik, abszolút “csajozós”, menő pasis illatra pozicionálták: vonzó és magabiztos, minden nő álma! A férfias archetípus egyikének illata, melyet az üveg is szimbolizál – a csábítás végső fegyverévé teszi az illatot. Magát az illatot Fabrice Pellegrin alkotta, fás-fűszeres-citrusos jegyekkel.
Összetevők: kardamom, citrom, vetiver, tonkabab, boróka, gyömbér, alma, ámbrafa, levendula, geránium, menta.
A kampány arca Nikolai Danielsen modell, és a kampányfilm Barcelonában készült, amely összegzi az Azzaro Wanted három kulcspontját: az üveget, amely a csábítás titkos fegyvere, az elnevezést, amely hősre utal és a férfira, aki megtestesíti a magabiztos hedonizmus értékeit.
Már kapható a parfümériákban!
Andrea