Burberry Hero Parfum – parfümújdonság

A Burberry bemutatja a Hero illatkollekció legújabb tagját: megérkezett a Hero Parfum férfiaknak.

A kampányt Jonathan Glazer rendezte és Mario Sorrenti filmezte. Maga az önfelfedezés kalandja, amelyben egy férfi és egy ló rendkívüli módon, saját, fizikális határaikkal szembe szállva lép ki a megszokottból.
 
Intenzív és erőteljes illat, melyben a cédrusfaolaj alapjegye az amyris és cypriol olaj fejjegyével alkot melegséget árasztó, fás végeredményt, így élénkítve az aromát.

“Izgatottan jelentem be a Burberry HERO kollekció legújabb darabját. Eltökélt szándékom volt egy olyan project létrehozása, melyben az extrém fizikális erő és a természet kiszámíthatatlan ereje száll szembe egymással. Ez az illatvonal ezt a kettőst ünnepli.” Adam Driver.
 
“Mikor megalkottam az illatokat, az első és legfontosabb az volt, hogy olyan jelentést találjak az illatnak, mely egyedülállóvá és utánozhatatlanná teszi. A modern férfi komplexitását kifejező jegy felkutatása közben találtam rá a cédrusfára: az erő, a hallhatatlanság és a megtéveszthetetlenség szimbólumára. A Burberry Hero Parfum a modern férfiasság megtestesítője, mely összhangba hozza az erőt és az érzékiséget.” Aurélien Guichard, parfümőr.
 
A sötétbarna, alakját lovak patájáról mintázott üvegen a Burberry felirat jelenik meg.



Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

  • Facebook
  • Twitter